Voor Miep 34

A

Anoniem

Guest
Hoi Miep!
1 april nadert he? Ja ik heb je datum goed in m'n hoofd. Wat je hebt doorgemaakt heeft veel indruk op me gemaakt. Ik ben zo blij voor je met je kleine op komst... Weet je eigenlijk al wat het is? Je hebt toch twee meiden? Ach wat kan het ons schelen, als alles maar erop en eraan zit!
meid ik wens je heel veel sterkte met je bevalling en ondanks dat het best wel pijn kan doen: geniet er toch maar van.
Groeten, Taatje, mama van Jamey (26-9-2005) (Ja hij is alweer een half jaar!)

Hoi Taatje,

1 april komt zeker dichterbij, en het is erg spannend.
Af en toe kriebelt het en dan denk wat als ik nou ver over tijd ga en wat als het dan alsnog mis gaat. Maar dat zet ik dan snel weer van me af.

Vooralsnog is het een erg eigenwijs rammetje (geslacht is nog niet bekend bij ons).
Ene moment ligt ie iest ingedaald, om vervolgens weer helemaal los te liggen, daarna ligt ie echt helemaal vast, en wat bleek gisteren ons eigenwijsie ligt weer helemaal los.
Wel lastig als de vliezen breken en ik net op het punt sta mijn kids (inderdaad twee meiden)  uit school te halen en ik dus moet gaan zitten danwel liggen.

Maar goed we zien wel.

Als ik weer up en running ben na de bevalling dan meld ik me wel even bij jullie op oktober 2005.

Miep

Terug
Bovenaan