Voor Miep en San25

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Miep hoe gaat het met je? Ik zag dat je je ei vrijdag hebt gehad. Fijn voor je dat je het hebt gezien. De vorige maand had ik helemaal geen positieve test. Dus ik ga nu wat langer door. En ik neem mijn temp. ook op.
Maar ik ben benieuwd of het raak is. Het zou zo super voor je zijn.

En San25 heb jij je ei al gehad?
Ik ben vandaag op dag 11 begonnen. Maar pas had ik getest tot dag 21 en geen positieve test gehad. Dus nu ga ik wat langer door. Dus dit kost me twee doosjes. Maar ja, ik wil duidelijkheid. Want mijn cyclus was altijd 28. Maar de laatste keren was het 31 en 34 dagen.
Voor jou hoop ik ook dat het raak is.

MAAR VOOR IEDEREEN NATUURLIJK. hET ZOU MOOI ZIJN ALS WE MET ZIJN ALLEN NAAR HET SEPTEMBER FORUM ZOUDEN GAAN.

Verder wens ik iedereen een prettige kluskerst en een vruchtbaar 2005!

Liefs Nance

Hoi Nance,

het is nu gewoon afwachten. Helaas heb ik nu last van mijn keel, en voel me een beetje snotterig.
Heeft natuurlijk ook iets invloed op de temp, dus ik kan er verder niets over zeggen.

Vandaag en morgen nog werken en dan heb ik ruim een week vakantie. Lekker uitrusten, leuke dingen doen met mijn kids, kortom een lekker weekje in het vooruitzicht. En hopelijk aan het eind van van volgende week een dikke +

Lastig als je cyclus ineens anders wordt, bij mij was het altijd 26 dagen, maar sinds een aantal maanden is ie 25 dagen, en de laatste keer zelfs maar 23 dagen. Maar als je cyclus ineens langer wordt, dan lijkt me dat vervelender.

Ik hoop dat je snel een positieve ovutest hebt, dan wete je iets meer.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan