Voor Miep en Winnie!

Hello dames,

Ik wilde jullie heel graag even feliciteren met jullie kereltjes: allebei een Jacco: hartstikke stoer! Ik reageer erg weinig hier, ook op het aprilforum laat ik weinig van me horen, maar ik lees nog elke dag mee hier. En wilde jullie toch graag even veel geluk toewensen, hopelijk genieten jullie met volle teugen!
Helaas hier veel nieuwe namen, maar toch ook wat 'oude bekenden' helaas. Maar inderdaad, na regen komt zonneschijn, ik ben vandaag 39 weken en 1 dag zwanger en dus aan het wachten... nou ja, ik ben m'n buik nog niet echt zat, hoewel ik wel aardig humeurig ben...! Maar voor alle meiden die hier helaas elke dag weer bijkomen: blijf geloven en hoop houden, je ziet dat er zeker hoop is!
Dikke kus Solleke

Hallo!!!!,

Hoe gaat het?
Alweer ruim 39 weken wat gaat de tijd toch hard he?
Hopelijk mag jij ook snel je kindje in je armen houden....

Kan je na gaan dat het alweer bijna een jaar geleden is wat er allemaal gebeurd is.
Kan me nog erg goed herinneren dat ik in het ziekenhuis was voor curretage.
Maar ja, het is allemaal gebeurd en moet je mij nu zien met Jacco.
Heerlijk jochie wat weinig huilt en het verder "goed doet".

Succes met de laatste loodjes en laat je weten als je kleintje er is?

Liefs,
Winnie (mama van Bastiaan en Jacco)

Hoi Solleke,

wat leuk om weer eens wat van je te lezen. Ik ben hier niet echt meer aktief, maar lees een paar keer per week een beetje bij, ook op het aprilforum. Ik wacht inmiddels al weer meer dan een jaar op een wondertje erbij, maar helaas. Zin in dokteren heb ik niet, dus het blijft gewoon hoop houden. Succes met je laatste loodjes, maar 15 april(= 2weken eventueel) is nu wel haast voorbij.

Groetjes!

Terug
Bovenaan