voor Miep: hoe is de echo gegaan?

A

Anoniem

Guest
Dag Miep,

Ik ben even benieuwd hoe jouw echo is gegaan 1 september jl.

Ik ben afgelopen dinsdag geweest en heb leven in de brouwerij, echter ook een cyste van 8 cm.
De gyn kon inwendig de baarmoeder niet goed in beeld krijgen  omdat de cyste ervoor zat en moest via de buik kijken. Dus met veel geduw en getrek is er gemeten dat ik 7,5 week (nu dus al bijna weer 8) zwanger ben en er is een hartslag gezien!

Over 3 weken moet ik terug komen om te zien hoever ik werkelijk ben en of de cyste is gegroeid of al slinkt.

Ik hoor graag hoe het met jou gaat.

gr Sandra

Hoi,

Op het zwanger worden na een mk-forum staat een stukje. Daarin staat dat het er goed uit ziet!

Groetjes, Kat

Hoi Sandra,

alles was goed. en ondertussen ben ik nu dus al weer ruim 9 weken zwanger.
Ik vind de tijd dit keer zo snel gaan. Komt misschien ook wel doordat ik bijna 5 weken vakantie heb gehad en het natuurlijk lekker druk heb met de bezigheden van de 3 kids.

Wat gaan ze bij jou nu doen aan die cyste? Kan het kwaad?
Wel fijn dat het er verder goed uitzag.

Miep

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met jou. Die cyste kan volgens de gyn geen kwaad, maar moet als deze groeit of er nog zit met 15 weken worden verwijderd. Hoe dit gaat weet ik nog niet, ik moet over 2,5 week weer terug komen om te kijken hoever de zwangerschap precies is (dan kan de buikecho beter resultaat geven over de duur) en om te kijken of de cyste is gegroeid of (hopelijk) weg is gegaan.

Het blijft dus nog even spannend!

Succes met jouw zwangerschap.
gr Sandra

Terug
Bovenaan