Voor Miep, uitslag test!

A

Anoniem

Guest
Ha Miepie!

Nou, de Romed test was weer negatief vanochtend, de CB ook. Ik kan hieruit dus concluderen dat CB echt nauwkeuriger is dan de Romed! Met Romed geen positieve test gehad en met de CB dus wel. Dan dus maar wat meer betalen maar dan weet je ook waar je aan toe bent.

Tot zover dus de ovulatietesten test
:)

En nu maar afwachten of het raak is...
(Ik zit trouwens nu in ronde 7, heb al 1 kindje van bijna 2 en jij?)

Groetjes Joosje

Hoi Joosje,

De ov.testen van Romed zijn echt waardeloos. Ik gebruik nu ook weer gewoon die van CB. De zwangerschapstesten van Romed schijnen wel weer heel goed/gevoelig te zijn.

Voor mij is het ronde 5.
In ronde 1 heb ik een positieve zwangerschapstest gehad, maar na 2 dagen ging het mis. (misschien doordat het spiraaltje er nog niet zo lang uit was)

Ik heb twee kindjes van 5 en 6 jaar. (Die beide verwekt zijn in ronde 1)

Nu laat het wat langer op zich wachten.
Maar ik geef de moed nog niet op.

Miep

Lijkt me een leuke leeftijd, 5 en 6 jaar! En ach, ronde 5 en ronde 7 stellen eigenlijk nog niks voor bij wat ik wel eens van anderen lees hier op het forum. Sommigen zijn gewoon jaren bezig. En wij weten iig dat het kan, nietwaar? Wij zijn vast ook snel aan de beurt!

Groetjes, Joosje

Ja ik weet dat het voor mij mogelijk was, maar ik ben ondertussen wat jaartjes verder en heb een partner die zelf nog geen kids heeft, dus is het toch nog wel spannend.

En ja 5 en 6 jaar is een waanzinnig leuke leeftijd, de oudste leest nu en er is een wereld voor haar opengegaan.

Ik hoop wel dat het niet al te lang meer duurt, want we worden er niet jonger op en het leeftijdsverschil wordt zo groot.

Maar we blijven positief.

Doegie
Miep

Terug
Bovenaan