voor miep van pepe

ja wat zal ik zeggen miep, we zijn maandagmorgen naar het vu ziekenhuis geweest in amsterdam.want onze gyn vond het beter om het zaad van me mannetje toch daar nog een keer te laten testen want het was bij de tweede iui weer niet goed te weinig snelle zwemmers nog minder als de keer er voor. je kan wel nagaan dat hij zich niet gelukkig voelde met deze uitslag en zei nu is bij jou alles goed en nu is het met mij weer foute boel.hij vond het zoerg voor me dat we samen hebben zitten janken. maar ik heb hem de zekerheid gegeven dat ik hem erniet voor op aan kijk en dat we samen ook wel oud en grijs worden, we zitten nu in spanning te wachten hoe de uitslag zal wezen voor hem we hopen natuurlijk goed maar als het niet zo is moeten we terug naar onze eige gyn hier bij ond in hoorn dan horen we hoe het verder zal gaan verlopen voor me mannetje. we hebben ons voor pleegouderschap in laten schrijven we weten dat het nooit ons eige kind zal worden maar toch we hebben ook zoiets er zijn genoeg kindere die ook liefde warmte en aandacht nodig hebben.nou lieve miep ik hoop dat het allemaal goed gaat met je dikke buikje en dat er maar een pracht kindje uit mag komen.een hele dikke knuf van pepe ik hou je op de hoogte ook al ben ik nu niet meer zoveel op het forum ik laat je zo nu en dan wat horen doei,doei maar weer.

Het lijkt er op dat jullie in ieder geval er samen uitkomen.
Het was bij jullie toch zo dat jij al twee kinderen hebt, maar je man nog niet?

Ik heb er bewondering voor dat jullie je in hebben geschreven voor pleegkinderen. Is toch vaak niet de makkelijkste manier, maar geeft ook een hoop voldoening, en zo te horen hebben jullie veel liefde om te delen met elkaar en een hele batterij kindjes.

Nou meid heel veel sterkte.

Ik denk aan je.

Miep

Terug
Bovenaan