voor miep

A

Anoniem

Guest
Hoi miep,
ik las jou berichtje terug en groot gelijk dat je nog geen borstverkleining hebt gedaan, borstvoeding is natuurlijk ook het mooiste wat er is en het voordelisgst en gezondst. Voor mij geld dat ook, maar had zoveel klachten dat ik mijn gezondheid belangrijker vond, had erg veel last van hoofdpijn etc en dan is de beslissing makkelijk gemaakt voor mij dan.Dus mochten wij ooit zwanger worden dan wordt het flesvoeding en heel misschien een kleine kans op bv. Mijn man vind de fles wel erg leuk, lekker tutten met zo ´n kleintje. Maar leuk dat je gereageert hebt en als het zover is geniet dan van alle voedingen, want het is een bijzonder moment iedere keer weer (heb zelf in de kraam gewerkt, dus vandaar dat ik het weet dat het bijzonder is)
Groetjes anouk

Ik heb het zeker overwogen hoor, en als ik destijds nog niet aan kinderen had willen beginnen, had ik het misschien ook wel gedaan.

Later kwam het er ook niet van, want alleen zorgen voor twee kleintjes en dan even een aantal weken niet mogen tillen was voor mij niet mogelijk. Nu gaan we eerst weer voor een kindje, en hopen we natuurlijk dat het snel zo ver is, daarna is het zeker een overweging om mijn H-cup te laten verkleinen naar een maatje minder.

groetjes
Miep

Terug
Bovenaan