Voor Miep

A

Anoniem

Guest
Nou Miep, op de een of andere manier verschijnt mijn berichtje maar niet wat ik nog onder de jouwe had getypt, dus probeer ik het maar even op deze manier.
Ik was eerst begonnen met temperaturen, maar daar was bij mij helemaal niets van te maken. Nu ben ik begonnen met de ovutesten (vorige cyclus voor het eerst) in combunatie met het in de gaten houden van mijn afscheiding en dat werkt voor mij ideaal. Eesrt wordt m''n afscheiding dus draderig en een dag of 2 later is m'n ei. Geeft mij een hoop[ geruststelling. Ik gebruik trouwens de testen van CB, wel duur maar dat heb ik er wel voor over. Miep, ik hoop dat het deze keer met de ovutesten raak is voor je, en natuurlijk ook voor alle anderen die zwanger proberen te worden.
Succes en groetjes San25
P.s. was je test vandaag ok?

Ik had je bercihtje wel gezien, het blijft een maf zootje hier.

Mijn reactie was:
Voor vandaag zag ik helemaal geen testlijn, vandaag verscheen hij al een beetje, dus ik denk dat ie morgen wel donkerder is dan de referentielijn. (Ook ik gebruik CB)

Spannend!!!

=================================
Ik temp overigens ook nog steeds. Vind het wel leuk om eens te kijken welke invloed hormonen allemaal op je lichaam hebben en de structuur die er in te ontdekken is. En natuurlijk hoop ik het jaar 2005 mooi te beginnen.

Hoi hoi,
Ik heb de testen ook vorige maand voor het eerst gebruikt. Ook cb. Ik heb van dag 10 tot 21 getest, maar geen positieve test gehad. Mijn cyclus was meestal 28 dagen. Alleen vorige maand was het opeens 31 dagen en deze maand 34 dagen. Dus misschien had ik eventueel dag 22 of 23 een positieve test gehad. Dus ik heb weer twee doosjes gekocht. Zouden jullie ervaringen hier op dit forum willen plaatsen? Ook de dagen voor de positieve test? Want ik ben benieuwd hoe jullie lijntjes eruit zien. Of dat jullie de hele tijd maar een lijntje zien.
Dat was het even.
Liefs Nance

Hoi Nance

vandaag was de vierde dag van het testen (ben begonnen op dag 8, ik heb cyclus van 25 dagen), de eerste drie dagen zag ik echt helemaal niets, vandaag een vage streep maar lichter dan het refenrentiestreepje. Ik denk dat ie morgen gelijk of donkerder is.

Had gisteren draadjes, en vandaag is het cervix helderder. Op de volgende site kan je er het één en ande rover lezen: http://www.fertilityfriend.com (erg verhelderend).

Ik houd je op de hoogte.

Hoi Nance,

Vorige cyclus was dus de eerste cyclus dat ik ermee begon. Toen had ik een 34 daagse cyclus en 's ochtends op dag 21 was er een streep die nog wel lichter was dan de referentielijn, maar 's avonds toen ik nog een test deed was de lijn even donker als de referentielijn en wist dus dat ik toen vruchtbaar was. De dagen ervoor was er bij mij helemaal geen streep zichtbaar (of heeeeeel licht). Succes en ook ik houd je op de hoogte...
San25

Terug
Bovenaan