Voor Miepje

Haai! Ik heb ook in mijn andere topic op je gereageerd.

Wat ik nog wilde vragen, okee misschien kan het maanden duren voordat je ongesteld word, maar ik had een paar dagen nadat ik was gestopt met de pil een bloeding van 3 dagen, en de dokter zei dat ik dat gewoon als menstruatie mee kan tellen!

Had jij die bloeding in juni dan niet? ;)

Hoi,

ik werd na het stoppen van de pil gewoon ongesteld. Ik ben 28 mei getrouwd en een dag daarvoor was mijn laatste pil. Leek ons wel een mooie stap. Dus 27 mei laatste pil en even denken....31 mei of 1 juni was ik ongesteld voor vijf dagen. Daarna niet meer.
Maar ik dacht dat dat wel logisch was, want daar zorgen dan die pil hormonen voor. Toch? Maar ben nu drie weken over tijd en helemaal geen ongesteldheid verschijnselen. De test vorige week was negatief, maar heb ;s avonds getest! En ik moest niet echt nodig plassen! Zou dat dan toch betekenen dat ik zwanger ben?

Maar ben jij nog niet ongesteld geworden na je laatste keer? Wanneer ben jij gestopt met de pil?

Groetjes Miepje

Allereerst gefeliciteerd met je huwelijk! Ik zou als ik jou was over een tijdje maar weer een test doen, ivm dat het zwangerschapshormoon zich misschien op het moment dat je testte nog niet in je bloed bevond. Denk ik! En 3 weken overtijd is best veel volgens mij, maar het kan vanalles zijn, dat je cyclus in de war is en zo...hopelijk niet!!

Ik ben gestopt eind juni, en ong. 3 juli had ik dus die bloeding van 3 dagen. Daarna niet meer, moet nog komen (hopelijk niet!)
ik heb wel menstruatiepijn, maar waarschijnlijk komt dat doordat ik (heb ik uitgerekend) gisteren mijn eisprong had, alleen heb ik die pijn al een paar dagen, en het lijkt me toch niet dat je dat hebt bij een eisprong (toch?)

Ik ben trouwens 23, hoe oud ben jij? Vind ik altijd leuk om te weten, niet dat het uitmaakt, want we zijn allemaal in de 20/30 hier op het forum ;)

Groetjes terug!

Hoi,

ik ben 25 jaar, dus dezelfde leeftijdscategorie. Ik was van plan om net voor de vakantie (27 juli) nog een test te doen. Ik ben benieuwd. Heb wel allerlei kwaaltjes, maar dat kan ook weer alemaal psychisch zijn. Het kan zijn dat je te graag wil en dan beeld je je van alles in. Denk ik. Heb wel een tijdje gevoelige tepels en voor mij gevoel dikke borsten gehad. Ook last van mijn buik en dan dacht ik dat ik ongesteld werd, maar niet dus. Ik reken gewoon nergens op, dan valt het niet tegen als de test negatief is en als het positief is dan ben ik natuurlijk erg blij.
Ik hoop dat de ONGI bij je wegblijft. Heb jij veel contact met je huisarts?
Leuk om iemand te leren kennen die hetzelfde meemaakt en dan ook bijna op hetzelfde moment is begonnen. We houden elkaar we op de hoogte.
Veel succes en tot gauw maar weer.

Miepje

Nog even iets.
Ik heb helemaal geen verstand van dat eiersprong gedoe. Ik zou echt niet weten hoe dat voelt. We klussen gewoon regelmatig en dan moet het wel een keer raak zijn. Ik heb ook nog niks met dat temperaturen gedaan, maar wie weet als het een tijdje niet lukt om zwanger te worden, dan kan ik het altijd nog proberen.
Groetjes

Ja hartstikke leuk, vind ik ook ;)

ik ben 1 keer bij mijn huisarts geweest. M'n vriend en ik gaan morgen een bloedtest doen voor HIV, Hepatitis enz., dat raadde mijn huisarts aan als je zwanger wilt worden. Slik je trouwens ook foliumzuur? Ik heb 'm op recept, schijnt beter te zijn.

Die gevoelige tepels en buikpijn beeld ik me niet in, weet ik 100% zeker! Het is er gewoon.
Ik ben vrij nuchter in dit soort dingen, en zie overal verschillende kanten aan dus...

Tot gauw! xxx
en succes met testen, ben benieuwd! lijkt me geweldig als we straks tegelijk zijn (ook al hangt het van verschillende factoren af om zwanger te raken, wist je trouwens dat je rond je 24ste het vruchtbaarst bent? Leuk weetje hè? vooral voor ons)

eiersprong
Miepje 18-07-2004 22:47:53

Nog even iets.
Ik heb helemaal geen verstand van dat eiersprong gedoe. Ik zou echt niet weten hoe dat voelt. We klussen gewoon regelmatig en dan moet het wel een keer raak zijn. Ik heb ook nog niks met dat temperaturen gedaan, maar wie weet als het een tijdje niet lukt om zwanger te worden, dan kan ik het altijd nog proberen.
Groetjes

====================
Ehm, wij 'klussen' ook maar raak (elke dag, ahum en dat terwijl je het eigenlijk beter om de dag kunt doen)
maar ik lees veel hier en op zwangerschapsites, dus had ik vandaag pas mijn eiersprong uitgerekend, bleek hij mogelijk gisteren te zijn geweest, toevallig hè.
En ik blijf maar pijn in mijn onderbuik houden!

Terug
Bovenaan