voor mier 79

A

Anoniem

Guest
Hai mier

ik heb net je reactie gelezen. Het deed me goed dat je nog wel eens aan mij dacht hihihihi. Ik ben inderdaad een tijdje niet op dit forum aanwezig geweest. Druk druk druk, je kent het vast wel. Ook wilde ik er een beetje afstand van nemen het werd me een beetje te veel. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het er met jou voorstaat. Ik hoop goed en natuurlijk zwanger. Laat je het mij even weten?
veel liefs wies

Tja, weet je wat het is.. Ik ben niet zo van veel reacties hierop het forum, maar ik lees graag even mee.

Ik heb jouw stukjes iedere keer wel gevolgd. Ik zat in die periode zelf ook in een lange cyclus maar werd na 46 dagen wel ongesteld.

Inmiddels zit ik net in ronde 3. Ik werd namelijk deze keer na 28 dagen al ongesteld.
 Was ik natuurlijk wel blij mee. Maar ja...

Ik vind het rot voor je dat het bij jou zo super lang duurt. Ik heb alle tips aan jou de laatste tijd ook wel gelezen.
Uiteindelijk moet je doen wat je eigen gevoel zegt, maar ik zou denk ik moeilijk tot april kunnen wachten. Maar ja als je huisarts niet voor je open staat tot die tijd dan is dat erg lastig.
Ik kan alleen maar enorm voor je duimen.
Dus dat doe ik dan ook. Kop o Meis. Jouw dag komt!!!!
Gewoon lekker blijven klussen en genieten.
Je moet maar zo denken... nu kun je alles nog doen wat je wilt. ALs je kinderen hebt veranderd er veel!!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Even een hart onder de riem.

Succes...

En hou me maar op de hoogte. Ik leef met je mee.

Liefs Mier

Terug
Bovenaan