voor mier

hoi yvonne,

stom van mij natuurlijk!! ik bedoelde de zin dus in verleden tijd! dus bijzonder dat je toen zwanger was! sorry  mijn excuses hiervoor! erg dom!

xxx mier

erg stom he! ik had het verkeerd geschreven! nogmaals sorry!

heb jij altijd al problemen met je cyclus gehad?
ik heb altijd een korte cyclus,tussen de 24/28 dagen dus dat is ook wel lekker als je zwanger wil worden want dan heb je meerdere kansen in een jaar!

xxx mier

Ha die Mier,
Ik zou mijn cyclus niet eens weten. Ik ben 15 jaar aan de pil geweest.  Misschien zelfs langer. In augustus ben    ik gestopt. Daarna hebben we het gelijk onbeschermd gedaan. Ik ben dus tot dec. 2007 niet ongesteld geweest.
Eigenlijk moeten we nu  ook de eerste ongi afwachten en daarna weer beginnen, maar ik heb geen zin om daarop te wachten. Wat vind jij?   Ik ben ook al best wel oud vind ik.
Doei! YVETTE  

hoi YVETTE,
HAHAHA

dat is lang zeg dat je niet ongi ben geweest,de pil zorgt ervoor dat je wel ongesteld wordt,maar zolang je niet ongesteld wordt heb je volgens mij geen eisprong ( zeker weten doe ik het niet hoor) of tenminste bijna geen eisprong! maar goed weet het niet zeker,dus daarom denk ik die clomid.
dus denk als je het onbeschermd doet en je heb  geen eisprong zal er toch niks gebeuren maar goed ben geen huisarts dus weet ook niet hoe het precies zit.
hoor wel goede berichten over zodra ze clomid voorgeschreven krijgen,de zwangerschappen nemen erg toe dan,dus succes!

xxx mier

Terug
Bovenaan