Voor mij deze keer erg GOED Nieuws!!!!

Hi Lieve meiden,

Vanmorgen en vanmiddag dus in het zh geweest. Eerst de echo en toen de afspraak met de gyn. Tijdens de echo zagen wij eerst mijn kleine embryotje die deze week weer erg goed gegroeid is en waarbij je zelfs zijn/haar handjes en voetjes al een beetje kon zien. Het hartje deed het ook weer uitstekend.

En de hematoom???? Die is niet meer te vinden, nou vraag ik je. De echoscopist zei al dat het lichaam soms enorm goed in staat blijkt te zijn om dingen te genezen en dit blijkt maar weer (klein wondertje?). De afspraak met de gyn 's middags ging ook heel erg goed. Hij is erg positief, in eerste instantie klonk het alsof het  niet meer mis kon gaan maar dat nuanceerde hij uiteindelijk weer (en terecht). Mijn kansen zijn erg goed deze keer maar rustig aan doen blijft het advies. Mijn stepsaerobics kan ik dus tot na de bevalling wel vergeten,  dat deed ik zo'n 4 keer  per week dus da's nog een beetje afkicken. Fietsen mag wel maar een half uurtje is volgens hem echt genoeg. Statistieken schijnen uit te wijzen dat het beter is niet te grote fysieke inspanningen te verrichten,  je  hebt dan  toch een grotere kans op een miskraam (al zeggen zovelen dat je gewoon door kunt gaan met alles wat je al deed, beetje rustiger aan is echt beter! Nee niet plat op je bed natuurlijk). Dan nu maar vast vetranden kweken

Ik ben zo ontzettend opgelucht maar zo ontzettend moe aan de andere kant dat ik vanmiddag even dacht van: 'joh je bent toch wel blij?'. Ook mijn vriend is echt doodmoe. We gaan lekker vroeg onder de wol vanavond. Lieve meiden ontzettend bedankt voor jullie berichtjes. Ik hoop dat mijn goede bericht besmettelijk is en jullie straks allemaal zwanger zullen zijn!!

Heel veel liefs,
Daantje

Wat heerlijk meid!!! Wat zei ik je? Dat kindje van jou is een strijdertje en heeft met zn beentjes een flinke trap gegeven tegen die hematoom!!! Nou, dat gaat me er één worden hahahaha!!!
En dan nu..........GENIETUUHHHH!!!! Eindelijk he??? Ik ben hartstikke blij voor je!!

Liefs Costa

GEFELICITEERD!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws Daanje!
En nu tijd om te genieten van een geweldige zwangerschap.

Je hebt het verdiend.

Welterusten, eindelijk een nachtrust zonder piekeren en met geweldige dromen. Doe maar lekker rustig aan...sporten kan over 9 mnd ook nog genoeg!

Liefs Britt

Hoi Daantje,

GEFELICITEERD!!!!!
Ben blij voor jullie dat alles nu goed gaat met de kleine en dat die vervelende hematoom
vertrokken is uit je lichaam.
Nu maar flink gaan genieten en goed aan jezelf en de kleine denken!

Groetjes astrid

Lieve Daantje,

Wat ben ik blij voor jullie!! Dat maakt mijn dag ook even wat beter. Heb een vervelende late dienst gedraaid op mijn werk en zit nu aan de chocola wat berichtjes te lezen.
He, echt fijn zeg dit goede nieuws.
En nu er helemaal van genieten!!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan