Voor mij voorlopig geen spannende tijden meer.......

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben maandag ongi geworden. Het mag dus niet zo zijn. Vreselijk lopen balen de afgelopen paar dagen vandaar dat ik nu pas hier ben.
Voorlopig geen spannnende tijden meer dus. Ik kan daar pas weer
daar uitkijken als mijn vriend op verlof is geweest. En hij komt pas
23 augustus tot 9 september op verlof. Dat duurt nog even. Ik blijf hier
zo nu en dan nog wel eens komen, hoor !!!
Meiden, ik wens dat iedereen hier op het forum snel zwanger is en dat ik dan  eind van het jaar jullie  mag volgen !!!!

Dikke knuffel van een toch wel beetje verdrietige Biaggi

Hey Biaggi,

Ik vind het echt onwijs rot voor je! Ik wens je de aankomende tijd veel sterkte alleen.
En ik hoop dat jullie snel zwanger raken (als je vriend er weer is)! Liefs x isa.

Lieve Biaggi,

wat super shit voor je zeg. En leef ook erg met je mee dubbel shit is het nu ook dat je het niet samen kan verwerken maar ja ook voor jou komt de tijd dat de test een dikke vette plus geeft hoor ik weet het daar heb je niks aan nu   maar op het eind van het jaar zul je deze periode helemaal vergeten zijn omdat je dan met een bol buike loopt want als je mannetje terug is gaan jullie veel sexen en dan gaan die zaadjes super hun best doen want ze hebben het eitje zoooooooooooo gemist hahahaha soory het is niet grappig maar moest wat opbeurends schrijven aan je.

Doe maar lekker met ons praten dan zijn die maanden wachten zo voorbij en voel je je ook niet zo alleen.

dikke kus en een knuffel van Leonie

Heey Biaggi

Wat ontzettend vervelend voor je dat je nu toch weer ongi geworden bent! Rot ook dat je vriend niet in de buurt is...

Mijn man was de vorige keer dat  ik ongi was geworden in het buitenland, en juist op zulke momenten heb je hem even wat harder nodig dan normaal. Gelukkig is er dit forum, kan je lekker alles van je af schrijven.

Wie weet, als je man met verlof komt....   duim voor jullie dat het dan wel raak is hoor!!!

Liefs Bloempje

He jeetje zeg ik had het zo voor je gehoopt

hou je haaks

groetjes

natasja

Dank jullie wel meiden !!!
Op zulke momenten weet ik weer waarom ik
hier altijd weer mijn ei kwijt kan !!!!!
Heerlijk !!! Maar ik ga nu slapen want morgenvroeg gaat de wekker om 4.45. Maar ik heb net lekker even met mijn man, volgens mij had ik het eerder over mijn vriend maar we zijn getrouwd inmiddels, zitten msn-en. En hebben elkaar even gezien en gesproken via de webcam. Wat toch fijn die thechnologie !!!!

Meiden, nognmaals bedankt !!!

Knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi

Ik wens je ontzettend veel sterkte zo in je eentje!! Ik hoop dat de tijd dat j eman weg is voorbij gaat vliegen!!!!!

Iik heb dan inmiddels al een kleine weer van 3 maanden bijna. Ik moet over 4 weekjes ongeveer bevallen!!
Ik kom hier nog wel regelmatig even lezen hoe het met je gaat!!

Groetjes Vivian

Hoi Meid,

veel sterkte!
Als hij terug is maar weer flink er tegen aan!
groetjes Tamara

Terug
Bovenaan