Voor mijn vrouw ODETTE!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even wat onwennig misschien, een  MAN op het zwanger forum, maar ik beloof dat ik jullie niet vaker lastig  val. Ik schrijf hier maar met één reden en dat is vanwege mijn vrouw Odette. Zij schrijft regelmatig op dit forum en af en toe wordt ik er zelfs gek van dat ze amper aanspreekbaar is omdat ze zich geroepen voelt op iedereen te reageren. Maar ja, ze vind het leuk he..... het is ook best wel leuk als ik het zo zie.

Maar goed, de reden dat ik dit schrijf is omdat ik enorm veel respect heb voor mijn vrouw. Ze is zwanger, met alle kwaaltjes en vervelende dingetjes die daar bij horen. Terwijl ze zwanger is zorgt ze ook nog fulltime voor onze dochter van 2,5 die absoluut de makkelijkste niet is. Dan heeft ze het ook nog met mij te doen. Met mijn drie banen ben ik weinig thuis en als ik thuis kom ben ik vaak moe.

Dus..... iedereen mag dat weten, ze is de beste:
Odette, ik hou van je en ik heb enorm veel waardering voor wat je elke dag doet!
Ik zeg dat veel te weinig, maar laat dit maar een goed begin zijn.

Voor alle anderen: Dit is de enige en laatste keer dat ik op dit form typ... ik laat jullie verder met rust.

Groetjes en iedereen veel succes met de zwangerschap.

Marvin

Hoi Marvin,

Wat geweldig dat je zo openbaar je liefde verklaard aan je vrouw! Ik ben ervan overtuigd dat ze het heerlijk vind om te horen hoeveel je van haar houd en waardeert. Jij vind dat je boft met haar, maar zij ook met jou hoor! Deed mijn man maar eens zoiets als dit. (hij is een hele zorgzame  lieverd hoor, maar het lijkt me ook wel eens leuk om het zo zwart op wit te lezen.)

Op het april 2006 forum zit trouwens ook een man. Dus als je vaker je hart wilt uitstorten, je bent welkom hoor!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

hoi hoi
jeetje wat ontzettend lief van je!!!mijn man is een echte bouwvakker en zal zoiets nooit doen,maar wou dat hij dit deed.je vrouw boft maar met zo,n man!!!!
liefs sil

inderdaad... wat heerlijk als je zo'n vent hebt zeg!!
waren alle mannen maar zo attent! :)

Ennn... Heb je het zelf al gezien ODETTE? Wat vind je er van?

Lieve meiden,

Tja, hoe zal ik mijn reaktie eens omschrijven, ik las het nadat we de hele dag ziek in bed hadden gelegen(de buikgriep heeft goed toegeslagen!!!) en omdat ik die hele dag al niet lekker was en weinig kon verdragen, deed het me heeeeeel erg goed om zoiets te lezen!!! Ik begon dan ook te huilen(maar ja, dat zijn ook een beetje de hormonen).

Het is heel gek, ik weet wel dat Marvin er zo over denkt maar als hij me dan met zoiets verrast doet het me veel en ik kan me dan ook jullie reakties wel indenken. Zoals hij zelf zegt laat hij het niet vaak merken en ik klaag soms ook wel eens over het feit dat hij zoveel werkt maar aan de andere kant besef ik me door dit soort kleine lieve(openbare) akties dat hij het echt waardeert en dat doet me goed!

Ja meiden , na 10 jaar relatie en ruim 3 jaar huwelijk geven deze woorden me wel een oppepper voor de komende 10 jaar(en meer!!)

Jullie hebben vast ook lieve mannen die heel veel om jullie geven alleen uiten zij dat misschien op een andere manier, en of het te maken heeft met het werk wat je man doet?? Ik betwijfel het!!

Ik weet zeker dat Marvin dit nog leest en dus:

Lieverd, dankjewel en i love you till the moon.......and back!! (zegt jullie dat genoeg!!)

Liefs Odette

lijkt me idd moeilijk als je je man niet veel ziet ivm zo veel werk. wel is het het dan heerlijk om zoiets te lezen. het is toch fijn om het te horen.

mijn mannetje werkt niet zo heel vaak gelukiig, gewoon 38 uur. hij is ook de aller liefste die ik me kan wensen. nu met de zwangerschap helpt ie zo goed mee en zegt vaak dat ie gek i s op me (zegt ie anders ook hoor)

ik hoop dat jullie nog vele jaren samen vol mogen maken, maar dat zal wel lukken.

Terug
Bovenaan