Voor Mikki

A

Anoniem

Guest
Ik ben toch wel even nieuwsgierig geworden naar je verhaal over het schoolreisje. Ik las het namelijk in de klaagtopic en vind het echt heel vaag!!!

Onze 2 oudste gaan namelijk al jaren op schoolreis en nooit eens een verkeerd woord. Oke, na die lange zeer vermoeiende dag, doet die gestoten knie (waarvan ze wel even moeten denken welke knie het ook alweer was) even wat extra zeer maar dat is het dan ook.

En Evy uit groep 4 gaat dit jaar ook liever naar bobbejaanland net als haar broer uit groep 5. Maar hun gaan naar een overdekte speeltuin wat ze ook erg leuk vind en ze weet dat haar bobbejaanland volgend jaar wel komt.

Dus spuw je gal.... waarom had dit kind het niet leuk gehad en waarom belt die moeder alle ouders? Aandacht tekort ofzo??

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ps: Woon je op een waddeneiland?

Hoi Kirsten,
ja een beetje vaag is het wel. Deze moeder neemt de beleving van het kind misschien iets te serieus en heeft geen behoefte aan de ´waarheid ´.

Ze is door alle ouders met dezelfde reactie afgekapt want het heeft totaal geen enkele zin om niet met de juiste persoon dit te bespreken.
Ze heeft vooralsnog geen contact gezocht met mij, maar dat geeft niet.
Het is jammer voor haar dochter, zij heeft natuurlijk ook wel in de gaten dat haar moeder pittig reageert....

Dit gebeurt weleens op een klein waddeneiland maar echt niet altijd hoor!!!
Er zijn veel meer leuke en redelijke ouders dan andersom, gelukkig.

het is super om hier met opgroeiende kinderen te wonen, mijn baan maakt het wel af en toe moeilijk maar ik zeg ieder jaar weer dat ik de leukste groep van de hele school heb....

En wat die moeder betreft, ze  staat wel bekend met dit gedrag alleen deze keer werd ik goed link omdat ze zoveel mensen lastig viel en niet mij aansprak, dan word ik wel even link ja...

Ik hoop dat ik het wat duidelijker heb kunnen maken,
groetjes Renske mv Isa&Meike

Maar het is niet leuk zo als je zo iets moet proberen te organiseren. Vind het echt een stomme moeder!

Ja stom want ze doet haar kind te kort....... kinderen hebben dat echt wel door als ze 7 jaar zijn

Terug
Bovenaan