Voor Mikkie2

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Ben ik weer even...
Goed dat je hem weer even omhoog gehupst had...
Had niet zo een snelle reactie verwacht...

Nou het heeft uiteindelijk 2.5 jaar geduurd...en ik had al 2 iui's gehad en we zouden in januari starten met hormoonspuiten  met nog 3 iui's en daarna zou het ivf geworden zijn...
Had ook net voor het einde van het jaar mijn verzekering helemaal gewijzigd want ze deden moeilijk waar ik zat (ohra) en ben toen naar het meest uitgebreide pakket van de unive gegaan waar allles  vergoedt zou worden...

Maar toen hoefde het niet meer...toen bleek ik 23 december overtijd en zwanger te zijn!

Niet van een iui behandeling want die had ik begin oktober voor het laatst gehad...
Ik heb nog een hsg gehad halverwege oktober...
Daarna nog een keer ongesteld geworden en toen niets meer.... Maar dus helemaal spontaan uiteindelijk...na een hsg weliswaar..maar waar ik vooral in geloof is: dat er uit mijn klas (ben lerares)  een zeer aanwezige storende factor van de laatste 2 jaar..uiteindelijk toch is overgeplaatst naar speciaal onderwijs.
Dit bleek een cluster4 kind te zijn...en dat is  de meest ernstige gedragsproblemen wat een kind maar kan hebben...Nou dat had ik ook wel gemerkt die laatste 2 jaar....
Dat was echt  zeer ernstig.
Daar geloof ik in. Ik was namelijk helemaal uitgeput en overspannen  van die 2 jaar en uiteindelijk is ie toch weggeplaatst (na 3 schorsingen wegens ernstig gevaar voor zichzelf en anderen) (en het kind is maar 7 jaar he!) Dus ik was enorm opgelucht dat hij weg was....

Maar goed....ik denk dus dat dat de factor is geweest die 2 jaar niet goed zat en toen ineens wel....
Super he!!

Verder alles goed hier... ben nu 3 maanden en 2 dagen zwanger...
Heb gister de eerste afspraak bij de verloskundige gehad.... en het hartje geluisterd...
Was zo lief!! We hoorden het al goed...

Over 4 weken weer een afspraak...
Ben nog wel redelijk vaak misselijk maar ik hoop dat dat na de 16e week minder wordt...

Jij hebt trouwens een behoorlijk pittige bevalling gehad meid!!
Jeetje joh! Petje af hoor!! Super dat je je erdoorheen geslagen hebt en nu is dat wondertje fijn bij jullie!!
Maar je moest er wel wat voor doorstaan....
Ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat..
Ik stel mezelf gerust doot te zeggen dat jij toch echt geen alledaagse bevalling hebt gehad nee!! Zeg maar gerust moeilijk!

Maargoed...geniet er nu maar heerlijk van!!

Tot een volgende keer!

Groetjes Linnepinnie

Terug
Bovenaan