Voor Miranda (valentijszwangere)

Hoi Miranda,

ik vind je berichtje voor Else72 echt super! Ik wordt er helemaal warm van, ben zo emotioneel sinds ik moeder ben. Klink ik nu te klef? Vast wel! Kan me niets schelen! Ik meen het wel.

Groetjes Ilona

ja maar het is eingelijk ook best lullig om zo te doen. en das ook niet nodig. ik heb zoiets van als ik lullig doe dan ben ik ook wel vrouws genoeg om dat toe te geven en sorry te zeggen.
ben ook een stuk emotioneler dan voor de zwangerschap. vooral als Alana me ziet en een grote grijns geeft en haar armpjes uitstrekt naar me. voel ik me helemaal warm worden.

groetjes

Ja, geweldig he, die manier waarop ze onvoorwaardelijk van je houden. Ik heb dat met de lag op haar koppie als ik 's morgens de kamer in kom. Ben ik meteen helemaal blij!

Inderdaad heel lief van je dat je het op deze manier positief afsluit! En ach, iedereen zegt wel eens iets dat hij achteraf anders bedoeld had.. Laten we het hele verhaal maar snel vergeten.

En wat betreft die emoties.. Ik heb dat nu nog veel erger dan tijdens mijn zwangerschap! Ik kan echt heel gelukkig worden van kleine dingen, geweldig toch!

Groetjes, Dionne

Terug
Bovenaan