Voor Miranda (valentijszwangere)

Hoi Miranda,

jij had aangeboden me te helpen met de lijst. Lief van je en ik wil je als het kan hier aan houden. Toen ik hieraan begon, dacht ik dat het meeste werk hieraan afgelopen zou zijn als april voorbij was. Nu is het eind juni en ik ben bang dat het nog lang niet klaar is. Begrijp me niet verkeerd, al die nieuwe moeders erbij, vind ik heel gezellig, maar ik red het gewoon niet meer om iedere twee weken een update van de lijst te maken. Het kost me anderhalf uur per lijst en door onze internetverbinding (via de mobiele telefoon) is het de afgelopen drie weken al 4 keer gebeurd dat ik de verbinding kwijt was op het moment dat de computer net de lijst aan het verzenden was. Bovendien betalen wij per mb voor onze verbinding, wordt nog een dure grap ook als het iedere keer mislukt.  Dan kon ik weer opnieuw beginnen iedere naam een kleurtje te geven en iedere enter opnieuw te zetten. Als me dat twee keer op een avond gebeurd, gooi ik de handdoek in de ring en geef ik het op. Dan probeer ik het later nog wel een keer. Dat is me deze maand drie keer gebeurd. Ik heb de lijst dus 7 keer gemaakt voor ik hem succesvol op het forum kreeg! Mijn voorstel is dat jij hem over twee weken er weer op zet en ik dan weer over 4 weken. Dan zetten we hem er ieder een keer in de maand op, als je nog interresse hebt. Wil je het niet meer doen door je omstandigheden op dit moment, begrijp ik het ook en dan doen we net of ik dit nooit geschreven heb! Als je wilt, kan ik je over de mail wel een uitgebreide uitleg sturen over hoe ik de lijst maak en mijn Excell en Word bestand van de lijst sturen.

Ik hoor graag je reactie of je het nog steeds wil doen.

Nu even wat anders... Je week apart is bijna voorbij en ik wilde weten hoe het nu met jou en Alana gaat. Wat heb je besloten en hoe voel je je nu? Heb je nog een beetje genoten van je kleine meid? Ik hoop dat je een beetje rust hebt gevonden. En heb je nog een reactie gekregen op je brief, wil Michel (dat is zijn naam, toch) in therapie?

Wel erg veel vragen in een berichtje, dus ik brei er maar een eind aan.

Groetjes Ilona

hoi hoi,

j het gaat hier zo snel, ik heb er gewoon overheen gelezen.
allereerst mijn week apart is nu voorbij en we hebben in ieder geval erg veel gepraat.
hij heeft besloten om in therapie te gaan dus daar bel ik maandag over.
ik miste hem deze week toch behoorlijk en hij mij ook dus we gaan het nog een laatste keer proberen.

en over de lijst, ik heb adsl en ik kan zolang online blijven als ik wil, kost me niks extra's
ik heb nu niks te doen dus het lijkt me leuk als ik nu ff bezig ga met de lijst, doe jij het dan over 2 weken?
als je dan niet kan om wat voor reden dan ook dan moet je het gewoon zeggen en dan doei k het voor je.
ik vind het best leuk om te doen. en ik bied het niet zomaar aan. ik wil graag helpen.
dusi k ga der lekker mee aan de slag.
het probleem dat ik heb is dat mijn kleur van mijn pc niet goed is.
de kleur rood mist in mijn beeld waardoor ik dus geen roze en blauwe namen neer kan zetten.
ik herken ze simpelweg niet als rood en blauw hahaha.
dus misschien is het mogelijk dat jij dan de namen in roze en blauw zet.
ik zal snel naar de pc gaan kijken want ik weet wel waar het probleem zit, de  pc wil alleen niet goed luisteren hahaha.

Liefs Miranda

hoi Ilona,

ik kon de tekst alleen neerzetten in de text editor. dus had ik em mooi met de blauwe kleur, die ik wel kan zien   doet de html moeilijk.
er zaten onjuiste tekens in die ik moest verwijderen maar ik zou niet weten wat de fout is. heb jij dit ook gehad? en wat heb je eraan gedaan dan?
ik heb net de laatste lijst gekopieerd naar word en daar em bewerkt.
vervlogens opgeslagen en ook gekopieerd en hier weer in een nieuw bericht geplakt.
dit leek mij de snelste manier.
je had aangeboden een mailtje te sturen met hoe jij het doet, dat zou ik graag willen zien als het lukt.
mijn mail is decoy_1985 @hotmail.com

groetjes  Miranda

Hoi Miranda,

even weer omhoog. Einde van de week ben ik weer aan boord en stuur ik je alles, zodat we samen dezelfde lijst kunnen maken. Ik was je niet vergeten, maar heb het op het moment zelfs te druk om alle berichtjes hier te lezen, dus ben er nog niet aan toe gekomen.

Je hoort snel van me over de e-mail en hier kom ik ook weer actiever terug eind van de week.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan