voor miranda

hoi miranda

Bedankt voor je lieve reactie.En ja inderdaad ik heet volgende week Marianne11w hahaahhahaha .Ja joh spannend die eerste echo, ik heb hiervoor ook een mk gehad en zou eigenlijk tussen de 6 en 8 weken ook een echo hebben maar door een doker die eerst op vakantie gaat en na zijn vakantie pas mijn papieren door stuurt ben ik dus 4 weken later pas in aan merking gekomen voor een echo.Vandaar de exstra spanning bij deze echo, maar hij is goed en mag niet klagen he hahahahahaha

groetjes marianne
 
Graag gedaan. We zijn tenslotte lodgenoten hahahahahaha. Ik zit met spanning op de april 2005 forum te wachten... uitrekendatum is 1 april..!!! Geen grap.
Lekker zeg, gaat je dokter op vakantie en jij maar wachten. Nee, ben echt blij voor je dat alles goed is. Ik ben door de miskraam best een beetje terughoudender dan de vorige keer, maar klinkt het gek dat ik van binnen het gevoel heb dat het dit keer wel goed gaat? Laten we het hopen...
He, groetjez

PS, morgen een gesprek met de gyna. over m'n operatie en medicatie vlak na de bevruchting. Best zenuwachtig...
 
Terug
Bovenaan