voor MIRANDA26

A

Anoniem

Guest
hoi miranda

ff een vraagje,ik zie dat jij zon leuk balkje bij je naam hebt staan!!!
hoe kom ik daar aan?????????

alvast bedankt!!!!!!!!!

xxxtam80

hihi

ff je berichtje weer boven aan neer zetten anders lees je het nooit.hihi

heyyyyyy meid hihihi leuk he zo'n balkje je kunt deze vinden op www.babybrabbel.nl en dan interactief aanklikken en dan banners aanklikken en dan cyclusbanner aanklikken dan je laatste ongi invoeren en dan de code kopieren en dan terug komen naar deze site en dan je bericht opschrijven en dan bovenaan op bewerken klikken en dan plakken!!! hahahha een heel gedoe he maar het is niet zo moeilijk als het lijkt en als het je nu niet lukt dan hoor ik het wel meid!!!!!!!!!! en hoe is het met je? ik nog steeds geen eisprong wordt er een beetje moedeloos van hoor maar ja............ tot snel xxxxxxxxxxx miranda

ik heb het gevonden,maaaaaaar.........

ik snap het niet helemaal,er staat "ga naar (HTML) documenten waar je de banner wilt plaatsen...

en er staat een ei op de banner maar jij hebt een ''visje'' die wil ik ook...

heyyyyyyyyyyy meid hihihih ik moet ff lachen sorry zometeen snap je waarom je hebt het allemaal zo gedaan als ik je heb gezegd en je had die code ewoon kunnen kopieren want dat visje wat ik heb gehad is nu veranderd in een ei dat doet hij automatisch wanneer je je eisprong hebt hihhihi sorry maar probeer het maar eens uit je zal zien dat hij bij jou ook veranderd van een visje naar een ei ik hoop van je knuffel miranda

Terug
Bovenaan