Voor miranda_25

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ik zag in een andere topic dat je last had van duizeligheid.
Ik heb dat ook egt heel vaag dan ben je gewoon iets aan het doen en ineens
zakt de wereld onder je voeten weg heel vaag ik ga dan even zitten deze maand heb ik het weer gehad !
Ik had het 2 maanden terug ook toen viel ik bijna flauw
Ik vind het wel grappig dat ik niet de enigeste bent.
Hoelang ben jij al bezig ????? en is het je 1ste ?

Ik ben sinds april vorig jaar gestopt sinds augustus bezig altijd vrij regelmatig cyclus 27/28/29 1ste kindje

Liefs

Ik kan het niet echt omschrijven als dat de wereld onder mijn voeten verdwijnt ben eerder wazig/duizelig en misselijk tegelijk. Gaat nu (op dit moment) gepaard met hoofdpijn en misselijkheid... Morgen ga ik testen kan niet meer wachten hoor hihi...

Ik heb al best een historie een aantal jaren terug hebben we abortus laten doen... lang verhaal heb ik een topic over geschreven. In jan off. gestopt met de pil en werd direct ongesteld in feb werd ik al niet meer ongesteld en was ik zwanger van onze *2e* frummel deze heeft ons helaas met 6-7 wkn verlaten. We hebben toen een miskraam gehad. Ik voel me nu weer zo zwanger... heb alle klachten die er zijn. Heb op  10 en 11 maart servix slijm gehad (was heel duidelijk) en 12 maart vreselijke pijn gehad. Ik ben dus maar uitgegaan van 32 dagen ipv 28 in jan en feb. ik hoop eigenlijk weer op 28 of 29 dagen dan ben ik nu dus 1 dag overtijd... zou echt geweldig zijn.

Hoe is het met jou?

Pff wat vervelend zeg!
Nou jaah ik heb momenten soms gaat het goed en soms niet !
zo voel ik me prima en zo word ik duizelig ik weet niet egt wat het is...
Ik ben egt heel nieuwsgierig en me nod is pas 2 april....
Word helle moeilijke dagen voor me hahah
Ik kan gewoon niet wachten !!!!!!

Ik hoop voor jou dat je het goed aanvoelt en dat deze maand egt jou maand is !
geef je me glitters !!!!!!!! dan is die maand erop de mijne hahahah

luiefs

Terug
Bovenaan