voor mirandatje1985 en mommy75

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik zelf ben van het juli forum, maar lees overal mee zullen we maar zeggen.

ik ben drie weken geleden bevallen van een meisje. heb heel veel dingen gekregen die niet mijn smaak zijn. (echt heel erg om dit nu te zeggen) kleertjes in maat 56-62-68. (jurkjes, shirtjes, broekjes, vestjes rompers)
verder ook spuuglappen, knuffels, drinkbeker en dergelijke. alles ligt hier op een stapel niks te doen.

misschien kan ik jullie of jou (van mommy 75 weet ik dat ze een meisje krijgt) er blij mee maken.

ik hoor graag via forum of er interesse voor is.
groetjes Natalie
mama van merel en jip (24-07-07(

hoi, wat lief dat je dat aanbiedt! Ik heb vooral in maat 68 nog weinig tot niks. In de andere maten heb ik hopelijk wel genoeg. Met drinkflessen, bedoel je dan tuitbekers of echt flesjes met speen? Flessen met speen heb ik al, maar tuitbekers nog niet.

Maar ik wil ook even weten of Miranda het bovenstaande niet nodig heeft, ik krijg namelijk van iemand anders op het forum al een boel spullen dus zij is nu eerst aan de beurt. Als zij het niet nodig heeft dan heb ik wel interesse in die dingetjes.

groetjes, Jane

hallo mommy 75

ik heb wel wat kleding in maat 68 en ook ruim vallende 62.
nee gaat om een knal roze tuitbeker van difrax. echt een meidending. wil anders wel wat dingetjes op foto zetten en die naar je mailen??

het maakt mij niet uit wie wat wil, als ik er maar iemand blij mee kan maken. anders ligt het hier toch maar niets te doen.

je mag mij ook mailen: natalie-merel@hotmail.com
ik zie je berichtje wel verschijnen.

gr. Natalie

knalroze vind ik wel leuk, na 3 jaar   van blauw ben ik nu helemaal into pink :)

Ik zal je straks even mailen

hoi jane,

ik zie je mail wel verschijnen. ik kan mij voorstellen dat je na drie jaar blauw helemaal into roze bent. ik zit al bijna drie jaar in roze en wil nu wel eens wat anders!!! ahaha.

groetjes Natalie

Hoi Dames,

Ik ben van het juni 2006 forum en heb nu een dochtertje van bijna 14 maanden , Claire.
Ik zag en las dit berichtje. Ik heb hier een maxi cosi staan en heb geprobeerd om deze via marktplaats te verkopen maar krijg nul reacties. Het is een maxi cosi citi. wit met blauwe strepen. Hij is compleet met verkleiner. Kan ik hier iemand een plezier mee doen. Hoef geen geld ervoor. Als je een foto wilt dan moet dan kan ik die wel mailen. Ook heb ik nog een badstandaard , 2x keer gebruikt.
Laat maar weten als iemand interesse heeft, je mag het zo ophalen bij mij en als ik er iemand een plezier mee kan doen graag.
Ik hoor het wel.

Groetjes
Petra

hallo.....

heel lief hoe jullie meedenken en spullen weggeven echt super! het enigste dure :p wat ik eigelijk nodig heb is dekentjes voor t ledikantje..
en hoeslakens , matraslakens.. en een thermometer...
verder heb ik eigelijk alles gelukkig :p al!   kleertjes heb ik genoeg en een buurvrouw van mn zus is in juni bevallen en daar krijg ik ook regelmatig wat van en die heb nu 3 meiden en ik krijg ook een meid dus dat scheelt!

in ieder geval heel erg bedankt en echt super!!!!!

liefs miranda

Over die Maxi cosi, ik heb er al een, dus heb er niet echt een 'nodig'. Maar als er verder niemand is die er echt een nodig heeft, dan heb ik eventueel wel interesse. Zou handig zijn voor mijn ouders. Maar echt nodig is het natuurlijk niet, dus ik heb liever dat ie gaat naar iemand die er nog geen heeft. Heb je al eens geprobeerd om hem gratis op marktplaats te zetten, dan zal je hem denk ik zo kwijt zijn.

Terug
Bovenaan