voor mirthe 2

A

Anoniem

Guest
He, alles oke??

Je hebt al een tijdje niet gereageert. Hoeft ook niet natuurlijk. Via bol.com hebben ze het boek depressief na een bevalling in de uitverkoop voor 4,95. Heb hem zelf ook gekocht en dacht dat jij er misschien ook iets aan hebt. Ik heb hem al uit en  vond het interessant en leuk om te lezen. Veel ervaringen van vrouwen etc. etc.

Nu. tot schrijfs ofzo.
Groetjes Ineke

hallo,

Ik heb inderdaad een paar dagen niet op internet gezeten.
Vond het wel heel leuk dat je reageerde.
Ik ga dadelijk op de site kijken of ik het boek kan   bestellen,want ik merk nu ook dat erover praten al helpt dus erover lezen en dingen herkennen zal ook wel goed zijn bedankt ervoor.
Nu had ik ook een vraag ik weet niet of ik jou ergens mee kan helpen ik weet niet of je zwanger probeert te worden van de eerste of van een volgend kind.
Ik lees wel dat je aan het themperaturen bent. Ik weet niet of je er iets over wilt schrijven ik zie wel.

groetjes monique(mirthe 2)

Hoi,

We proberen inderdaad om zwanger te worden, al vanaf maart vorig jaar... in mei ben ik zwanger geweest maar dat ging alweer mis in juni. Sindsdien dus nog niet weer gelukt. Ik probeer wat afstand ervan te nemen maar dat lukt me gewoon niet! Ja, ik ben nu aan het temperaturen, was bang dat ik geen goede eisprong zou hebben ofzo en met alvast in mijn achterhoofd dat wanneer het te lang duurt we naar de huisarts gaan en we waarschijnlijk dat advies als 1e krijgen, dan heb ik het alvast.
Verder gebruik ik ovulatietesten, met name om wat gerichter te kunnen klussen, vriendje heeft een hekel aan 'moeten'....en onze relatie mag er niet onder gaan lijden. (dan moet er wel heel wat gebeuren gelukkig, maar toch).
En dan ben ik natuurlijk af en toe best verdrietig en depri en ben dan meteen bang dat ik weer echt depressief ga worden.
En zoals je waarschijnlijk wel weet is dit wel een risicofactor voor een PPD (het eerder hebben gehad van een depressie).
Hoop dat het boek er nog is, anders mag je die van mij wel overnemen.

Groetjes Ineke

hallo,

Leuk iets van je te horen.
Ik heb het boek besteld en zou er over 2 tot 3 dagen zijn , dus dan kan ik aan het lezen.
Ik heb ook voor ik zwanger was van ons dochtertje en miskraam gehad dus ik snap wel dat het balen kan zijn en iets is waar je depressief van kunt worden, ik had echter het voordeel dat ik niet lang daarna weer aantelde wat goed afliep.
Ik hoop voor je dat het bij jullie ook weer vlug mag gebeuren, ze zeggen wel als je een miskraam hebt gehad dan weet je dat je zwanger kunt raken maar daar koop je weinig voor want je snapt dan ook niet goed waarom je nu niet aantelt.
Ik weet van vrienden van ons wel dat als je onder behandeling komt van een arts je allerlei opdrachten krijgt voor thuis en dat deze slopend kunnen zijn je moet dan ineens allerlei dingen zoals inderdaad dat themperaturen wat ook veel te maken heeft met de tijd van opname en zelfs te maken kan hebben met hoe je stemming is was bij hun ook het geval.
Ik wens je veel succes en misschien nog tot horens

groetjes monique

Hoi,

Nu, ik hoop dat het zover niet zal komen hoor (artsen..) We gaan nog wel eventjes zo door.Gelukkig kan ik aan mijn temperatuurlijst goed zien dat ik een ovulatie heb en wanneer. Nu maar hopen dat deze maan mijn temp. hoog blijft en ik zwanger ben!!
Ik hoop dat je iets aan het boek hebt, ik denk het wel.
Zijn jullie al wat dichter bij een besloot over wel of geen 2e?
Nu, ik zal je even laten weten hoe het hier afloopt. Jij ook?
Groetjes ineke.

p.s. je mag me ook wel es mailen hoor als je het leuk vind, of er even behoefte aan hebt.
inekehoogendoorn@hotmail.com

Terug
Bovenaan