voor misja

Hoi Misja,

ik zag nu eigenlijk pas dat je nog wat vragen had over de osteopaat. Ik heb al een berichtje geplaatst bij jou berichtje over spugen. Als ik jou was zou ik zeker een afspraak maken. Ik heb een hele normale bevalling gehad zonder complicaties of zo. Ik had deze keer ook geen problemen verwacht. Bij de eerste was er een halsspier gescheurd en waren 2 nekwervels verschoven vandaar dat ik deze keer zeer alert ben op scheve nekjes en voorkeurshouding. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik gewoon een afspraak gemaakt, beter een keer voor niets gaan dan dat je er later achterkomt. Je hebt geen verwijzing nodig, gewoon bellen. Borus was de 1e 4 weken een hele rustige baby, maar toen begonnen de problemen: heel veel huilen (leek soms wel gillen) en niet stil te krijgen, korte slaapjes. veel spugen ook nog 2 uur na de fles, zuur opgeven. Zoals het er nu naar uit ziet is het verholpen, als het weer begint, maar ik gewoon opnieuw een afspraak, want een tweede behandeling kan nodig zijn.
Groetjes,
Josie

Hoi Josie,

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ga morgen gelijk een osteopaat opzoeken hier in mijn omgeving en bellen voor een afspraak. Zoals ik het nu begrijp: baat het niet dan schaadt het niet. Is zeker het proberen waard! Hopelijk helpt het bij Marten, ik heb namelijk zo vaak met hem te doen, arm klein kereltje. Zelfs aan en uitkleden is al bijna niet meer mogelijk zonder dat hij spuugt of terug geeft, dus ook luier verschonen!!

Heel erg bedankt voor je reactie en ik ben erg blij voor jullie omte lezen dat het bij Borus zo goed heeft geholpen!! Erg leuke naam trouwens! Ik alat je weten hoe het met Marten gaat als ik meer weet!

Liefs, Misja.

hoi hoi,

ben ik nog even. Ik heb nu net via de site van de vereniging een adres gevonden bij mij in de buurt en ik ga morgen gelijk bellen !!

Bedankt! Misja

Aan- en uitkleden was bij mij ook een probleem aan het worden, net als luier verschonen. Heel lang wachten na de  fles, maar dan nog spugen. Nu is het gelukkig over en ik hoop dat het zo blijft, anders ga ik nog een keer terug.
Ik hoop voor je dat ze iets vinden, dan weet je in ieder geval wat de oorzaak is. Laat je nog even weten hoe het afloopt?
Succes,
Josie  

Terug
Bovenaan