voor misja

Hoi Misja,

ik was heel erg benieuwd hoe het vrijdag bij de osteopaat was? Kan hij je kleintje helpen? Met Borus gaat het erg goed. Hij spuugt helemaal niet meer. Zijn nekje (hoofdje draaien) is nog niet helemaal goed, wel veel beter, maar ik ga donderdag voor een 2e behandeling, dus ik ben benieuwd. Hij zit gelukkig nu wel veel beter in z'n vel en hij begint lekker veel te lachen.

Groetjes,
Josie

hoi josie

bedankt voor je berichtje. Vrijdag idd geweest eh hij kan niets vinden bij Marten. Hij kan hem dus niet direct helpen.....Aan de ene kant goed om te weten dat alles eigenlijk goed is met Marten, maar tegelijkertijd had ik ook een beetje mijn hoop op die man gevestigd......Marten vond het heerlijk bij die man. Ik moet nog 1x terug om te laten controleren en dan maakt hij de spanning los bij Marten. Zowiezo goed om geweest te zijn. Volgens de osteopaat moet hij erover heen groeien...........
Nu wordt het boogjes spugen al minder, behalve vannacht, verder geeft hij nog wel erg veel mondjes terug. Maar hij groeit goed en heeft erg goede plas luiers en huilt eigenlijk vrij weinig.........

Ik ben blij dat ik geweest ben, hij heeft niet de oplossding voor het spugen, maar om te weten dat mijn mannetje medisch in orde is, is toch ook erg fijn.  

Hopelijk groeit hij er een beetje snel overheen!

Liefs, Misja  

Terug
Bovenaan