Voor MisSJud3

Ha Judith,

Hoe gaat het nou met jou?
De laatste keer dat ik jou zag was je nog hoogzwanger (het was 24 november je was zwaar overtijd en liep in de AH bij de elekoot)en ik ook.Ik ben de vriendin van Sven Uri (misschien zegt het je ook niks...)
Ik dacht ik vraag even hoe het met jouw twee dochtertjes gaat.
Hoe is jouw bevaling uiteindelijk gegaan?Ingeleid of toch vanzelf begonnen.
Ik was ook 16 dagen overtijd en uiteindelijk is het allemaal toch wel opgewekt.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Doe de groetjes aan Wendy van mij (wat een schatje hé,Vigo..)

Liefs,
Lina & Senne (11-12-2006)

Hey!!
Wat leuk zeg! En toevallig ook! Want ik was al heel lang niet meer op t forum geweest en ging net ff kijken! Maar die maandag zou ik ingeleid worden en de volgende dag (die zaterdag nadat we jullie tegen kwamen) is het spontaan begonnen om 07.00uur 's ochtends. Rond negen uur Jada weg gebracht naar logeeradres en om half elf waren we in het ziekenhuis. Heftige weeën vanaf 10.00 uur. Om 15.00uur nog steeds 4 cm, dus maar 1 cm verder dan waar ik mee binnen kwam. Toen om 15.15 een prikje in m'n been gekregen, daardoor viel ik steeds tussen de weeën door in slaap, erg apart is dat. Toen ben ik binnen 1,5 uur naar volledige ontsluiting gegaan en na 10 min persen was Jersey geboren. Klein poppetje van nog geen 7 pond. Daarna begon n zware tijd, door de bekkeninstabiliteit, 3 wk overtijd en 10 uur bevalling, had ik toch wel een flinke klap gehad, ik kon niet meer lopen en moest twee weken plat met een sluitlaken om. Met behulp van cesartherapie gaat het nu super! Af en toe nog wat last, maar bijna niet meer. Met Jersey is het al vanaf de geboorte niet zo goed, alleen maar spugen, echt de hele dag door. Morgen hebben we dan eindelijk de afspraak bij de kinderarts waar we al twee maanden op wachten. Dus.. zo is het bij mij gegaan! En bij jou? Vertel vertel! Zal de groetjes doen aan Wendy, Vigo is echt een droppie! En zo klein! Jersey is pas 4 mnd en vond haar nog superklein, maar toen ik Vigo zag was ze ineens best wel groot!
Groetjes Judith

Terug
Bovenaan