voor moeder van klein kereltje

In een van de reacties die je bij een ander onderwerp plaatste las ik dat je de kamer van je kindje hebt laten onderzoeken op aardstralen en waterstralen. Wat zijn dat precies en   hoe vind je iemand die dit doet

Groetjes,
Nienke

Hoi Nienke,

Sorry dat ik een beetje laat reageerde maar ik was op wintersport en ben vanmiddag pas thuis gekomen.
Aardstralen en waterlopers hebben de maken met de natuur. En hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, ik weet alleen dat het wel zo is dat mijn zoontje er verschikkelijk veel last van had. Als je er meer van wilt weten dan kan ik je adviseren om naar google te gaan en aardstralen in te toetsen en dan naar MARTIEN VERSTRAATEN WICHELROEDELOPER gaan. De site heb ik ook vele malen bekeken en vind ik zelf het duidelijks. Als je hier ook iets mee wilt doen dan moet je wel goed uitzoeken hoe en wat omdat het schijnt dat er ook mensen zijn die doen alsof ze er verstand van hebben en dan schijnt het zo te zijn dat het verkeerde stralingen geeft.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Sandra mama van Jesper

Hoi Sandra,

Bedankt voor je reactie. Mijn zoontje kon ook erg moeilijk slapen en ik was erg op zoek naar de reden hiervoor, hij krijgt nu een alternatieve therapie en die lijkt heel goed aan te slaan. Ik denk dus niet dat hij last heeft gehad van aardstralen of waterlopers op zijn kamertje. Ik heb voor de zekerheid zijn wieg verplaats, dus dat kan ook bijgedragen hebben. In elk geval doet hij het nu prima, ik ben helemaal gelukkig! Fijn dat het voor Jesper geholpen heeft, je blijft toch zoeken als het niet lekker loopt en dan is het fijn dat sommige mensen verstand hebben van dit soort dingen. Ik ga in elk geval eens op de website kijken die je aangaf, zowieso interessant. Fijne vakantie gehad trouwens?

Groetjes,
Nienke

Hoi Nienke,

Wat leuk dat je nog even reageerde!
En wat fijn voor jullie dat de therapie aan slaat.
Wij hebben inderdaad een leuke vakantie gehad. Ik heb het eerst 1 nachtje met Jesper geprobeert zonder kastje voor straling en dat ging daar heel erg goed dus de rest van de vakantie hebben we het zo gelaten. Nu komt het ook dat je in de bergen minder last hebt van die stralingen, gelukkig maar. Hij vond het helemaal geweldig en de reis ging ook hartstikke goed, hij heeft wel een pluimpje verdient hahaha.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan