Voor moeders die al een kindje hebben gekregen.........

Ik heb even een vraagje ik ben 8 weken geleden bevallen van een zoon.Nu gaat alles goed alleen heb ik nog steeds bloedverlies.

Hebben jullie dat ook gehad of moet ik me zorgen gaan maken?

Groetjes Aster.
 
Hoi,

Bij mij duurde het ook een week of 8-9 tot het bloedverlies na de bevalling over ging. Als je geen buikkrampen, koorts hebt of als het bloedverlies niet al te veel is lijkt het me een normaal verschijnsel. Het werd bij mij gedurende de weken wel steeds minder. Je kunt het natuurlijk altijd nog navragen bij de vk of gyn in het kader van hun nazorg.

Succes en geniet van je zoontje,

Mariaz
 
Bij mij ook zo lang hoor, maar dat kwam omdat ik 4 weken na mijn bevalling weer met de pil begonnen was en toen bleef ik vloeien tot het moment dat ik weer ongesteld zou worden, achteraf gezien. Alleen als je nog echt troep verliest ofzo, dan zou ik het melden bij de verloskundige, zij kan je geruststellen. Groetjes
 
Bij mij heeft 't ook een week of 8 geduurd na een zware eerste bevalling, maar als je het niet vertrouwd, dan moet je toch even langs de huisarts gaan, want bij een kennis van mij ging het vloeien ook maar door en bij haar bleek nog een stuk placenta achtergebleven te zijn en als je daar te lang mee doorloopt, dan kun je in het ergste geval geen kinderen meer krijgen. Dus vertrouw je het niet, laat er gewoon even naar kijken.
 
Terug
Bovenaan