voor moekje

A

Anoniem

Guest
hallo

ik las net dat jij al veel geslikt en gespoten hebt om een goed eitje te krijgen. nu is mijn vragg: hoe zag jou temperatuurlijst eruit? was er wel een eisprong te zien elke maand, en na hoeveel dagen was die dan?

ik mag namelijk volgende week bij de gyn komen met mijn verzoek om clomid. de dokte weet niet of het helpen gaat maar mijn eitjes springen altijd pas na 3 tot 4 weken.

groetjes esther

hoi esther

helaas kan ik je daar geen antwoord op geven omdat ik nooit deed temp.
het eitje wordt als je clomid gaat slikken in het ziekenhuis in de gaten gehouden en gemeten dmv een inwendige echo.
en dan kunnen ze aan de grote van het eitje inschatten wanneer die waarschijnlijk gaat springen.

ik heb alleen de aller eerste keer dat ik clomid slikte een eitje gehad en die is toen gesprongen maar het was geen goede eisprong helaas verder heb ik op de clomid niet meer gereageert helaas. Daarna heb ik met spuiten ook een eitje gehad en ook daarbij heb ik niet getemp. omdat hun normaal dan de eisprong sturen met een andere spuit zeg maar . nu heb ik dus mijn derde eitje in 3 jaar tijd pas en deze is ook gestuurt met medicijnen en heb ik ook niet getemp. omdat ik zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad door de medicijnen.

klinkt een beetje ingewikkeld allemaal maar als je gaat beginnen met clomid wordt het allemaal vanzelf duidelijk .
maar je kunt wel gewoon gaan temp. als je begint met de clomid hoor
en je blijft onder controle om de groei van het eitje te volgens tot hij groot genoeg is ongeveer 18 - 20 mm en dan gaat die springen.
daarna kunnen ze bloed prikken ongeveer 7 dagen erna om te kijken of het een goede eisprong is geweest .

het volg dadelijk allemaal vanzelf .

ik ken ook mensen die wel hele goede ervaringen hebben met clomi die  aan 1 tablet algenoeg hadden en zwanger raakte .
het is voor iedereen verschillend.

als je nog vragen hebt hoor ik het wel

hoop dat het iets duidelijker is in dit ingewikkelde verhaal hahaha

wens je in ieder geval heel veel succes toe en ik hoop dat de clomid voor jullie de uitkomst is .

groetjes xx moekje

Hé moekje,

Heb net gereageerd op je oproepje en nu lees ik dit topicje.
Het moet voor jullie wel erug spannend zijn!!!

Mijn beste vriendin produceert helemaal geen eitjes. Ze heeft net de 2e IVF poging achter de rug met een donor. Helaas is het niet gelukt. Maar ze blijft positief, nuchter en hoopt ook zo dat ik snel zwanger ben. Die positiviteit en nuchterheid lees ik in jou verhaal ook.

Klopt dat, of zit ik er naast?

Mijn vingers zijn extra gekruist!

xxx
Boli

hoi hoi,

jammer voor je vriendin zeg pfff lijkt me wel moeilijk hoor dat je weet dat je zelf helemaal geen eitjes hebt pfff
gelukkig groeien die van mij heel af en toe nog eens zodat we toch nog hoop hebben dat het gaat lukken met iets van onszelf.

ja en positief moet je denk ik wel blijven anders kom je er niet al hoewel het heel vaak moeilijk is hoor.
en die nuchterheid is met vlagen hahahaha je houd jezelf er groot mee zeg maar het is vaak moeilijk en we storten soms wel in hoor maar toch ga je weer verder omdat je wens zo groot is .

en weet je voor iederen die elke maand een teleurstelling heeft dat die weer ongi wordt is het kl*te .
of je nu 1 maand of 4 jaar bezig ebnt vind ik.
je hebt allemaal dezelfde wens.

ik hoop voor jou dat het ook snel raak is en voor je vriendin ook
wens haar maar veel succes en zeg  maar dat ze een bikkel is zo sterk erg knap

en voor jou ga ik duimen he

groetjes xx moekje

( ben nu wel erg zenuwachtig hoor pfff hahahaha zondag nod )

Terug
Bovenaan