Hoi Kiki en El,
Hier ben ik weer! Wat rot voor je Kiki, dat je niet zo`n fijne dag hebt gehad!! Ik hoefde vandaag maar een half dagje te werken van 7.00 tot 13.00 lekker hoor! Vanmiddag weer even gesport (lijk wel gek) dus ik heb ontzettend last van mijn borsten en buik...spierpijn wel te verstaan! Ik was gisteren ook al geweest,,heb wat in te halen, want normaal ga ik 1 tot 2 x per week maar door dat gedoe met mijn kies was ik al 3 weken niet geweest!! Maar goed verder voel ik volgens mij niks, maar dat hoeft helemaal niet negatief te zijn natuurlijk, want sommige meiden voelen pas iets van een zwangerschap naar een aantal weken!! Al ben ik bang dat ik ook weer doorga naar de volgende ronde (gewoon een gevoel)...
Ik herken dat wel hoor kiki, als ik in bed lig en ik eigenlijk slapen moet, komen ook al die gedachten is mijn hoofd en bedenk ik hoe ik het aan iedereen ga vertellen, of hoe ik zou reageren als die test positief is!!! Ik ben helemaal niet zo`n jankerd, maar ik denk dat ik ontzettend moet huilen!!!
Als ik op mijn werk ben en ik zit naar al die geweldige kinderen te kijken dan denk ik zal het ons ook gegunt zijn>>>en wanneer!!
Ik hoef morgen niet naar de gyn, maar alleen even bloed prikken in het ziekenhuis even snel in mijn pauze (1 uur) ik hoop maar niet dat iedereen gaat vragen waar ik heen ga en waarom,...je kent het wel al die meiden onderling,,,nee, hoor het zijn bijna allemaal hele leuke meiden en ook zij zijn natuurlijk niet gek,,en weten vast wel dat als je (26 mei) 30 word en je hebt huisje, boompje, en een goede realtie dat er ook een beestje aan zit te komen! 1 collega van mij weet dat wij bezig zijn,,,en vertelde mij in diepste geheim dat zij er ook sinds kort voor gaan leuk toch,,,samen er stiekem over praten,,,maar verder hou ik het geheim!!
Hoeveel uur ik werk,,,gemiddeld zo'n 30 denk ik de éne week 26 en de andere 35..ik heb een 0-urencontract..bij een kinderdagverblijf en wacht tot er een collega weggaat en ik haar plekje over kan nemen! Ik had een vaste baan in een andere woonplaats, maar ben verhuisd en kom nu moeilijk aan een nieuwe baan! Dat was ook best wel een struikelblok in het begin voor ons, je wilt héél graag een kindje, maar hebt geen vaste baan (mijn vriend wel hoor), maar tegenwoordig heb je toch geen zekerheid wat werk betreft, en ik kan wel gaan wachten tot die vaste baan komt, maar voor hetzelfde geldt duurt het nog heel lang voordat ik zwanger ben,,,het komt vast allemaal goed!!!! Het belangrijkste voor ons is een kindje!!!Ik heb het op mijn werk enorm naar mijn zin en heb fantastische collega's die ook erg tevreden zijn, dus komt goed!
Wat een verhaal weer he??inderdaad niet zo een gek plan een artikel (boekje) voor de viva te schrijven!! In het dagelijks leven ben ik ook een enorme kwebbel hoor!!!
Ben trouwens wel heel nieuwsgierig naar jullie hoor! Vind jullie beide top-meiden!!!
Ik ga weer heel erg duimen voor ons dat we heel snel (in feb ofzo??) over gaan naar het andere forum!!!
Ik moet trouwens vrijdag bellen met de gyn voor de uitslag van mijn bloedonderzoek!!
We spreken elkaar liefs moi xxxx