Voor Moi en El

Hoi Moi en El,

Niet te geloven, maar het is raak! Ik dacht dat ik zou moeten huilen als ik een positieve test zou zien, maar ik moest alleen maar lachen! Ik hoop zo dat jullie me volgen naar het volgende forum! Ik duim heel hard voor jullie.

Hoe was jouw uistlag Moi? En El, jij zou je gyn toch ook spreken vandaag, of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik spring van de hak op de tak maar ik ben te blij en wiebelig om normaal te kunnen denken...

Ik lees de berichten pas maandag en we gaan zo heel hard proberen om onze mond dicht te houden tegen mijn broer en schoonzus!

Liefs Kiki

Hey Meis dat is fantastisch nieuws!!! van harte gefeliciteerd!!!!! super hoor.............

zo dat geeft weer meteen meer hoop voor ons allemaal! heel veel geluk.

Groetjes Steffie

Hoi Kiki,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Wat een goed nieuws!!

Sorry dat ik mee zit te lezen op een berichtje dat aan een ander geadresseerd is, maar ik lees bijna alles, gewoon voor de ervaringen.

Mag ik je vragen hoe lang je bezig bent geweest en hoe je zwangerschap tot stand is gekomen (gewoon raak, of met ingrepen??) Ik heb zelf pas een negatieve test na samenleving gehad en was echt ff de weg kwijt (komt het ooit nog??) maar ik lees hier dat er ook veel mensen al veel verder zijn (clomid, IUI, ed).

Nou voor jou in ieder geval heel goed nieuws. Ik hoop dat alles heel voorspoedig verloopt. Wat lijkt me het leuk als je het nieuws dalijk aan je familie kan vertellen.

Groetjes,
Anne

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Om even te antwoorden op de vragen van Anne: Wij hebben heel veel geluk gehad, dit was pas onze 4e ronde. Ik hoor hier ook eigenlijk niet, maar op het andere forum had ik veel contact met El en Moi en dat zetten we nu hier door. Natuurlijk vind ik het niet erg dat je meeleest (anders had ik hier geen berichtje moeten plaatsen, toch?)!
Ik had de mazzel dat ik in mijn vorige cyclus mijn eisprong gevoeld heb en dat deze cyclus herkende. We hebben het in mijn vruchtbare periode bijna elke dag gedaan en ook op de avond dat ik de pijn voelde van mijn ei.
Ik voel me wel een beetje schuldig dat het bij ons zo snel al raak is. Ik gun het echt iedereen en ik zal heel erg voor jullie allemal duimen dat dit forum binnenkort opgeheven wordt omdat het simpelweg niet meer nodig is ;-)

Veel succes voor iedereen, liefs Kiki

P.S. als je nog vragen hebt stel ze gerust, ik ben alleen pas maandag weer op het forum te vinden ivm een weekendje kamperen.

Hoi Kiki,

Jipppiieeee meid echt super voor jullie!! Je bent gewoon zwanger ik krijg er echt kippevel van hoor!!!! Ben super blij voor jullie!! Ik ga je helaas niet volgen naar het feb-forum, want mijn bericht viel nogal tegen, maar dat lees je verderop wel weer!! Ik ben in ieder geval erg blij voor jullie 11!!

Liefs moi xxxxx

He Kiki,

Ik wil jou ook van harte feliciteren met je zwangerschap!! Wat super voor jullie ga er lekker van genieten, en wat fijn dat er weer iemand van ons forum zwanger is geworden.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan