Voor Moi, Janna Nienke en El

Hoi!

Wat balen Moi en Janna Nienke, dat jullie maar geen duidelijkheid krijgen over jullie eisprong! Daar word je toch helemaal GRRRRRRRRRRRRRRR van!?! Het enige voordeel is dat het wel goed klusweer is (op een terrasje hoef je nu niet te zitten)...

Ik hoop dat het gelukt is om jullie een mailtje te sturen, ik heb er erg mijn best op gedaan. Als je niet in de stemming bent voor embryo's zou ik hem maar gesloten laten en een beter moment afwachten. Het zijn namelijk de echo's die we vanmiddag hebben laten maken.

Ik duim voor een pracht van een ei voor jullie (liever nog vandaag dan morgen...)!

Dikke knuffel, Kiki

Hoi moi en Janna Nienke, hoe is het inmiddels met de temperatuur? Ik ben geen ervaren temper hoor, maar ik heb wel eens gelezen dat als je temperatuur drie dagen hoog is dat dan je eisprong is geweest.

En Kiki, ik ben zooooo jaloers op je echo's! helemaal te gek! Ik moet nog bijna 39 uur wachten voor ik aan de beurt ben. Ik heb er allemaal vragen over natuurlijk, maar die stel ik welo even op het febforum.

Liefs, el.

Hoi Kiki,

Super!! Wat een mooi kindje,,nu al!! Jeetje, wat kun je dat al goed zien joh!! Hoeveel weken ben je nu zwanger? En ook al het hartje gehoord?? Wat geweldig! Wat een geluk he!!

Nou, mijn ei is zeker gesprongen hoor!! Hij was gister 36.9 en vanmorgen 37.0 ik heb het ook meteen een stuk warmen (of komt dat door het benauwde weer)...
Ik zit nu op dag 23 en verwacht mijn NOD op 3 juli als ik het goed heb hoor!! Verder heb ik (nog) geen kwaaltjes of wat dan ook!! Ik heb ook geen voorgevoel we moeten nu wachten pffff!! Wel héél spannend natuurlijk, maar ook al heel blij dat ik eindelijk een ei heb gehad en de clomid dus werkt bij mij!!! Meiden duimen jullie voor me?

El, jij ook al bijna een echo,,,wat spannend joh!! Wat mogen jullie al snel ja, toch?? Beter!! Ik hoop zo dat alles goed is, maar daar gaan we wel vanuit he!! Hoe voel je je???

Liefs moi xxxx

Echt super foto's kiki. Heb je nog even een mailtje gestuurd om je te bedanken.

Nou mijn tempratuur is nu 36.4 in plaats van 36.1. Nog niet erg hoog, maar er zit een verhoging in.Dus maar even afwachten hoe het allemaal loopt. Nou ik moet eten, misschien straks wel even weer.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan