Voor moi,purk en de rest

Hallo daar ben ik weer!

Lang van weg geweest, maar hier is ze weer. Ik heb gelukkig geen erge buikpijn gehad en voel me weer als een vis in het water. 20 april heb ik mijn NOD dag en moet dus nog even afwachten. Nog een heeeeellllleeeee lange week te gaan. Voel me goed, voel me kip lekker. Ik heb even het zwanger worden opzij geschoven en genoten van het paasweekend en het heerlijke weer. Geen minuut binnen gezeten en op de computer. Maar nu kon ik het dus weer niet laten. Tje ik ben een tijd bezig geweest om alles en iedereen te lezen.

Moi meid spannend voor je dat je de 19e naar de gynaecoloog moet. Komt nu al heel erg dichtbij. En wie weet is het ondertussen toch gelukt. Ik las dat je rond dag 10zat en al weer druk aan het klussen was. Hoop gauw weer wat van je te lezen en ik wens je heeeel veel succes maandag.

Purk, twee dagen voor mij je NOD. Ik ga voor je duimen. Je had ECHTe zwangerschapstekenen. Ik ben heel benieuwd en hoop dat je ongi er nog lang niet aan zit te komen (9mnd). Succes.

Verder iedereen succes met klussen en afwachten. Pas op ik hou jullie in de gaten.

XX Bibi

Terug
Bovenaan