Voor moi

Hai Moi en de rest van de dames,

Ik ben ongesteld geworden :-(.
Maar toch is het wel fijn dat ik na het stoppen van de pil gewoon meteen ongesteld ben geworden.
Ik heb dus zoals het er nu naar uit ziet een normale cyclus.
we gaan op naar maand twee en ik heb helemaal nog niet te klagen want ik lees hier van vrouwen die al maanden dan wel niet een jaar bezig zijn!!

Ik wens jullie allemaal heel snel een fijne zwangerschap toe!!

En moi en ook de andere hebben jullie msn?

Groetjes Ellen

Hey Ellen,

Dat is inderdaad erg fijn dat je cycles waarschijnlijk direct op orde is!! Ik wou dat ik dat kon zeggen..maar evengoed een teleurstelling he als je ongi er is, want stiekem hoop je toch dat het al raak is!! Maar nu kun je wel alvast berekenen wanneer je ongeveer je eisprong hebt! Wij hebben de vorige cycles (41 dagen) echt om de dag geklust om mijn ei maar niet te missen pfff en toch niet raak geschoten..dus het zegt volgens mij niks hoor! Het kan ook zo zijn dat je het maar een paar x doet en meteen raak...Het hangt van zoveel factoren af!!

Ik was op 1 april ongi geworden, maar dit was na 2 dagen alweer weg echt het stelde niks voor!! Je zou toch denken dat het een bloedbad zou worden na 41 dagen ha, ha

Gelukkig heb ik de 19e een daten met de gyn en ga ik alles waar ik mij nu onzeker over voel vragen!!Ik leef er echt een beetje na toe moet ik zeggen!

Ik ga zo op verjaardagsvisite gezellig!!

Fijne zondag nog..

En ik heb even een nieuw msn adres aangemaakt...wel zo makkelijk toch?

moimij74@msn.com

Ik hoor van je!!

Liefs moi

Hoi moi,
Ik heb je al vaker "gezien" hier en vroeg me af of ik je msn adres mag toevoegen bij mijn lijstje,kunnen we af en toe kletsen met elkaar.
Ik ben "pas"3 maanden bezig om zwanger te worden,ben 27 jaar,verpleegkundige van beroep,en ga 11 juni trouwen met de man van mijn dromen!
Hierbij zou ik het ook leuk vinden om met andere meiden te msn-en.
Liefs Esther.
Ik hoor het wel

Terug
Bovenaan