voor moi

Hoi El,

Ik ben de ochtend lekker vrij!! Werk van 13.00 tot 18.30 vandaag!! Mooie tijd toch! Lekker hoor!

Wat spannend voor je joh! Wanneer was/is je NOD?

Ik zit nu op dg 9 van min cycles, dus hoef nog niet echt aktief te klussen en ben er even minder mee bezig! 19 April naar de gyn en daar leef ik wel een beetje naar toe moet ik zeggen!

Heb je wel het gevoel dat het misschien raak is? Ik hoop het voor jullie!
Geniet lekker van je vrije dag en het zonnetje!

liefs moi xxx

Liefs moi xxx

Mijn nod is maandag de 12e, maar ik heb al vanaf afgelopen maandag bruine prut Ik geloof niet meer in innestelingsbloed omdat het al zo lang duurt en niet meer ophoudt. En als innestelingsbloed komt doordat het bevruchte eitje een adertje raakt, dan is het toch niet bruin?
Ik ga de 19e naar de huisarts en hoop dat mijn tijd nog niet voorbij is. Ik ben best een beetje bang voor wat me te wachten staat als het niet op de gewone manier lukt. Misschien ben ik wel te oud, te laat begonnen ofzo. Nou goed, nog maar even niet aan denken.
Liefs, el.

Ik weet niet hoe het zit met innestellingsbloed, dus ik kan je daar geen advies in geven helaas. Je bent 36 toch? Echt niet te oud hoor!! Zo moet je niet denken! Hoe lang zijn jullie nu bezig? Ik zei ook altijd voor mijn 27e wil ik graag kinderen!! maar je kunt je leven nou eenmaal niet plannen. Mijn vorige relatie liep stuk toen ik 27 was en mijn huidige vriend ken ik nu ruim anderhalf jaar! Ik wordt volgende maand 30! En wie weet hoe lang het nog duurt voordat ik zwanger raak! Mijn schoonzus is 34 en net bevallen van haar eerste kindje! Binnen een paar maanden was zij zwanger!! Dus laat de moed niet zakken hoor!!!!!

o, ja wij hadden samen de 19e een date met een doc!! Spannend he!!

Liefs moi xxx

Hoi Moi,
ik ben 37 en als het nu niet lukt precies een jaar bezig. Ik heb ruim 18 jaar de pil geslikt en vraag me af hoe lang dat nog doorwerkt in je lijf. Ik was meteen heel regelmatig toen ik stopte, maar misschien zaten er nog zoveel hormonen in me dat het daardoor kwam.
Mijn vorige relatie liep stuk toen ik bijna 11 jaar getrouwd was. Toen ik zo'n jaar of vijf met hem getrouwd was, bedacht ik me dat ik geen kinderen wilde. Achteraf besef ik me dat ik van hem geen kinderen wilde (hij was niet echt aardig voor mij en ik moest er niet aan denken dat hij tegen ons kind ook zo zou doen). Helaas ben ik toen niet bij hem weggegaan, maar ben ik een beetje verdergesukkeld. Op het laatst ging hij bij mij weg en dat was wel het allerbeste wat hij ooit voor mij gedaan heeft. Ik ben verhuisd en kreeg een hele leuke buurman. Inmiddels ben ik met hem een half jaar getrouwd en we willen dus heeeeel graag samen een kindje.
Sorry, ik ben weer erg lang van stof. Ik zit een beetje te balen vandaar. Ik heb eindelijk een dagje vrij en ik voel me te beroerd om iets te ondernemen. Werd vanochtend wakker met 37.9 (dat past niet eens op mijn temperatuurstaatje!) terwijl dat in het gunstigste geval 37.1 moet zijn.
Nou Moi, bedankt voor het lezen maar weer, liefs el

Schrijf maar lekker van je af hoor!! Dat lucht vaak erg op!!! Het is goed van je dat je een afspraak met je ha hebt gemaakt. Het is erg fijn dat je dan even je verhaal kan doen en je angsten en onzekerheden uit kunt spreken! Als je net zo`n fijne ha hebt als mij, dan heeft hij/zij vast veel begrip voor julie situatie en verwijst je direct door! Dat heeft mij enorm veel rust gegeven, want nu wordt er in ieder geval naar gekeken en hopelijk wat mee gedaan!

Ik hoop dat je je straks wat beter gaat voelen. Ik heb ook af en toe een heel somber gevoel over me..Heb gister voor het eerst sinds 2 jaar ofzo gehuild heel gek! Ik voelde mij zo rot zonder verklaarbare wijze en moest gewoon een potje jankern ik zag alles heel zwart/wit. Mijn vriend wist niet wat hem overkwam ik en huilen, maar het luchte wel op!

Nou meissie kop op en we lezen elkaar!!

Liefs moi xxx

Nou, ik ben allang blij dat ik ook werkelijk verhoging heb. Mijn vriend zegt dus steeds dat het tussen mijn oren zit, maar nu heb ik echt griep. Heb net even het bed verschoond en het zweet loopt over mijn rug. Ik ben er doodmoe van geworden, maar heb wel weer een lekker schoon bed nu. Ik denk dat ik er straks maar weer even inkruip! Je zal nu onderhand wel naar je werk moeten, werk ze en we houden elkaar op de hoogte!
liefs el.

Terug
Bovenaan