Hoi Moi,
ik ben 37 en als het nu niet lukt precies een jaar bezig. Ik heb ruim 18 jaar de pil geslikt en vraag me af hoe lang dat nog doorwerkt in je lijf. Ik was meteen heel regelmatig toen ik stopte, maar misschien zaten er nog zoveel hormonen in me dat het daardoor kwam.
Mijn vorige relatie liep stuk toen ik bijna 11 jaar getrouwd was. Toen ik zo'n jaar of vijf met hem getrouwd was, bedacht ik me dat ik geen kinderen wilde. Achteraf besef ik me dat ik van hem geen kinderen wilde (hij was niet echt aardig voor mij en ik moest er niet aan denken dat hij tegen ons kind ook zo zou doen). Helaas ben ik toen niet bij hem weggegaan, maar ben ik een beetje verdergesukkeld. Op het laatst ging hij bij mij weg en dat was wel het allerbeste wat hij ooit voor mij gedaan heeft. Ik ben verhuisd en kreeg een hele leuke buurman. Inmiddels ben ik met hem een half jaar getrouwd en we willen dus heeeeel graag samen een kindje.
Sorry, ik ben weer erg lang van stof. Ik zit een beetje te balen vandaar. Ik heb eindelijk een dagje vrij en ik voel me te beroerd om iets te ondernemen. Werd vanochtend wakker met 37.9 (dat past niet eens op mijn temperatuurstaatje!) terwijl dat in het gunstigste geval 37.1 moet zijn.
Nou Moi, bedankt voor het lezen maar weer, liefs el