Voor Moi

Hoi Moi, ja het was geen verrassing, meer een opluchting eigenlijk. En nee, ik had nog geen afspraak gemaakt, alleen het plan opgevat (mijn eerste vrije door-de-weekse-dag na mijn nod/od). Maar nu zijn we weer aan het twijfelen. We voelen er allebei meer voor om even een maandje 'pauze' te nemen. Gewoon klussen om het leuk en niet temperaturen enzo, net als vroeger dus eigenlijk. Die medische molen hè, het staat me zo tegen, ik moet er zo aan wennen. En mijn man dus ook, bleek net na een serieus gesprek, vandaar. Nou, we hebben nog een week, wie weet is het dan wel gewend!
Liefs, el.

Hoi, Als jullie er beiden zo over denken is het een goede keus volgens mij, maar je hebt inderdaad nog een week om alle voors en tegens nog eens tegen elkaar af te wegen.

Zo zie je maar dat ieder mens verschillend is. Ik voel mij juist super opgelucht dat ik een afspraak bij de gyn heb, omdat het dan even onder de loep wordt genomen waarom mijn cyles nog zo onregelmatig en lang is en wij anders voor mij gevoel op een verkeerd spoor zitten. Heb er wel vertrouwen in dat ik een klein duwtje in de goede richting nodig heb en dat dan alles wel goed komt.

Denk er nog eens rustig over na en als jullie het beiden (nog) niet zien zitten laat het dan nog even zo..Al kan een gesprekje met je ha nooit kwaad!

Liefs moi xxx

Ja maar bij jou is is ook heel wat anders aan de hand denk ik. Ik denk dat er bij jou met wat simpele 'hulpmiddelen' een hoop verbeteringen mogelijk zijn. Mijn cyclus is gewoon regelmatig. We doen het op het goede moment (volgens mij) en toch wordt/ben ik niet zwanger. Dat zal toch echt wel wat inwendige verbouwingen vergen!

We denken er nog een paar daagjes over, maar het voelt goed om het even te laten rusten! Ik dacht dat ik de enige was met die twijfels, maar mijn man heeft ze dus ook.

Een maandje pauze na een jaar voor 100% ervoor gaan moet toch kunnen?!
Heerlijk, niet om kwart voor zes tempen iedere ochtend. En even niet klussen volgens de kalender, maar volgens je gevoel.

Ik hou je op de hoogte, maar ben zeker ook benieuwd naar hoe het jou vergaat! (dat klinkt niet aardig, maar ik bedoel het goed hoor!)

Liefs, el.

Ik vind het een moedige beslissing van jullie hoor! Ik laat je zeker weten hoe het mij vergaat en wie weet waar zo`n rustperiode allemaal goed voor is!!

Vees succes met alles en ik hoop dat je snel beter bent!

Liefs moi

Hee el,
klote dat je toch ongi bent geworden. ik had het jullie zo gegund! Misschien is een beetje rust wel een goed idee. Laat je dan per mail af en toe nog wel wat van je horen????
Sterkte dit weekend, liefs kiki

Hoi moi, nou moedig is het eigenlijk niet hoor. Zo voelen we het zelf niet in ieder geval! En toen ik ongi werd, heb ik maar meteen een ibuprofen genomen (had al twee dagen hoofdpijn) en toen knapte ik al een heel stuk op (chemisch opkgeknapt, maar toch).

Hoi Kiki, natuurlijk mailen we, vind ik wel gezellig hoor! Juffies onder elkaar hè. Maar ik kom ook nog wel op het forum hoor, dat is een soort verslaving!

Allebei bedankt voor jullie lieve reacties! Welterusten!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan