Voor Moi

Lieve Moi,
Heb je ook een vrij weekend, of gaat het werken bij jou gewoon door in het weekend?
Wij gaan een weekendje naar Zeeland en omdat ik bang ben dat ik je misschien zondagavond niet meer 'tref' hier, wil ik je nu alvast heel veel sterkte toewensen voor maandag bij de gyn. Ik vind het zo spannend voor je! Ik hoop zo dat hij/zij wat moois ziet van binnen!
Nogmaals: een fijn weekend en veel sterkte maandag!

Liefs, el.

Hey El,

Dat vind ik nou lief!! Dat je nog even aan mij denkt voordat je er een heerlijk weekendje tussen uit gaat!! Dank je El!! Wat lekker joh,,,even een weekendje weg!! Je gedachten even op wat anders!!

Ik vind het wel spannend hoor maandag, maa wel op een positieve manier. Ik vind het fijn mijn verhaal te doen bij iemand die er "verstand" van heeft en dat er misschien wat aan gedaan kan worden, zodat onze kansen op een zwangerschap vergroot worden! Ik weet niet of er direct al wat gedaan wordt of dat het eerst een intake-gesprek wordt, maar dat zien we vanzelf wel. Mijn vriend gaat mee, heb er nog over nagedacht om alleen te gaan, maar ben nu wel blij dat hij er bij is!!

Mijn temp is nog steeds laag, dus nog geen eisprong gehad! (dag 16) maar de vorige x gebeurde dat ook pas op dag 28, dus verwacht ook nog niks!

Heb jij trouwens cervixslijm als je eisprong eraan komt? Het is mij nog nooit opgevallen eigenlijk!

Hoe beviel de week zonder tempen? Een stuk relaxter denk ik?

Heel veel plezier in Zeeland...

En met wie moet ik dit weekend nu "kletsen" ?

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan