Voor moi

A

Anoniem

Guest
Lieve moi,

Ik heb nog even gereageerd op jouw reactie op mijn berichtje van 12-08 om 20:14.

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Ook ik had de tranen over mijn wangen rollen, na het berichtje van el!! Wij spreken elkaar via de msn en mail, maar zij is verder nog niet aanwezig geweest. Als ik haar weer "spreek" zal ik zeggen dat jij ook er met haar meeleeft! Gek eigenlijk he, dat je zo met sommige meeleeft, alsof je die persoon echt kent! We krijgen onderling gewoon een goede band en weten (bijna) alles van elkaar!

Hoe gaat het verder met jou?

Liefs moi xxxx

Ook ik had de tranen over mijn wangen rollen, na het berichtje van el!! Wij spreken elkaar via de msn en mail, maar zij is verder nog niet aanwezig geweest. Als ik haar weer "spreek" zal ik zeggen dat jij ook er met haar meeleeft! Gek eigenlijk he, dat je zo met sommige meeleeft, alsof je die persoon echt kent! We krijgen onderling gewoon een goede band en weten (bijna) alles van elkaar!

Liefs moi xxxx

Hoi Biaggi,

Ik kan op de 1 of andere manier geen reactie plaatsen dus probeer het maar ff zo!

Liefs moi xxxx

Hoi Biaggi,

Ik kan op de 1 of andere manier geen reactie plaatsen dus probeer het maar ff zo!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi,

Ondanks dat jij en el hier niet echt meer "actief" zijn maar op een ander forum dat wel zijn, voel ik toch een sterke band met jullie. Toen ik hier voor het eerst mijn berichtje achterliet, waren jij en el degene die met name op mijn berichtjes reageerde. Helemaal super vond ik dat. Daarom vond ik het ook jammer dat jullie naar het andere forum gingen. Maar jullie lezen hier nog weleens, gelukkig. Zo kom ik toch nog te weten hoe het met jullie gaat.

Met mij gaat het verder wel goed. Ik heb 19 augustus weer mijn NOD. Dus spannend !!! Wat vage klachten. Dit staat ook op het forum onder onderwerp "Ik weet het niet meer". Ik ga nog even de rest van de berichtjes lezen en hoop dat ik weer een reactie van jou krijg.

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan