Voor Moi

A

Anoniem

Guest
Hi Moi,

Ik lees net onder het berichtje van Marianne dat je clomid slikt omdat je geen eisprong hebt.
Bij mij zijn ze er achter gekomen dat ik te veel eitjes heb en ze zijn nu aan het onderzoeken. De gyn zei dat misschien met medicijnen de eisprong opgewekt kon worden....misschien bedoelt ze dat wel wat jij gebruikt. Ik hoor op 31 aug. meer.

Kan je vertellen hoe dat werkt met dat medicijn....

Thanks Flower

Hoi Flower,

Ik krijg dus clomid, omdat ik helemaal gee eisprong heb,,of er wel eitjes rijpen weet ik eigenlijk niet...de clomid moet er dus voor zorgen dat dit wel gebeurt en dat er ook 1 (of meerdere) springt...ik heb eerst 2 kuren gehad met 50 mg per pil, maar deze sloeg niet aan en nu heb ik 100 mg geslikt..je begint hiermee op de 5e dag van je cycles het zijn 5 pilletjes (bij 100 mg 10) en je laatste slik je dus op cd 10...vrijdag heb ik bloed laten prikken en morgen moet ik naar de gyn om te kijken of het ditmaal wel is aangeslagen..zo, niet dan krijg ik 150 mg en als dit niet helpt moet ik hormonen gaan spuiten...

Ik weet dus niet of jij hetzelfde krijgt, maar als ik het zo lees denk ik van wel!!

Succes, en als je nog wat wilt weten..roep je maar hoor!

Liefs, moi xxx

Terug
Bovenaan