Voor Moi

Hey moi, hoe is het? Ik hoop dat je niet ziek bent geworden op je vrije dag!
Je kan trouwens beter 's morgens op het forum zitten dan 's avonds. Ik kon er gisteren bijna de hele avond niet tussen komen. Ik zie nu op de verschillende forums dat ik niet de enige ben met dat probleem.
Groetjes, el.

Hey el,

Ja, beter dan gister hoor!! Heb even goed geslapen en dat scheelt al de helft!! Ik had al 2 dagen beroerd geslapen!

Vandaag doe ik eens lekker rustig aan! Zo even een dvdtje kijken boekje lezen heerlijk!!! Mijn vriend moet gewoon werken!!

Ik heb gister een mail naar de redactie van het forum gestuurd, want ik kon er ook bijna niet opkomen echt irritant!! Nu gaat het prima houden zo!!

Hoe gaat het met jou el?? Al verschijnselen van het één of ander?? Spannend he? Ik heb ook al 3 testen in mijn laatje leggen hoor van romed bestelt via internet!! Als ik straks zwanger ben ga ik denk ik nog wel een paar x testen voor de zekerheid ik weet hoe ik ben!!

Hey el,,,het word nu toch wel weer spannend voor jullie hoor!!! Leef echt helemaal mee!

Een collega van mij is ook zwanger (wel meerdere) en die heeft gister voor het eerst het hartje gehoord echt tof toch!! Ik vroeg moest je niet huilen nee hoor zei ze!! Zij is heel nuchter. Was ook na 3 maanden zwanger!!!

doeii fijne dag nog he!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi, nee hoor, je schreef het de eerste keer goed. Dat is weer superlogica van onze taal: chocolade- chocolaatje en lade-laatje (een laaT-je-niet-foppen-woord noemen wij dat in de klas).

Gelukkig ben je wat opgeknapt, da's toch ook niks ziek zijn als je vrij bent!
Ik heb nog steeds geen verschijnselen. Ik plas weer gewoon, mijn ring zit niet meer strak. Maar mijn borsten zijn wel opgeblazen, niet echt pijnlijk maar wel groter.

Las je het berichtje van Ayse hieronder? Ik dacht eerst dat ik vrijdag kon testen, maar tien dagen na de eventuele bevruchting is al vandaag! Moeilijk hoor, als je met een test in je hand zit. Het enige wat me nu tegenhield was dat mijn echtgenoot vanmiddag thuiskomt met een logeetje (altijd op woensdag). Ze is een leerling bij ons op school en ik zou het niet handig vinden als zij het al meteen zou weten. Dat betekent dus ook dat het morgen niet kan en vrijdag is nog zo'n end weg.

Wat een ijskouwe zeg, die collega van jou. Ik zit al bijna te huilen als ik zoiets op televisie zie!

Een positiebroek is trouwens erg raar. Het is moeilijk voor te stellen dat je zo'n raar model hebt als je zwanger bent.

Jij ook nog een fijne dag verder!

Liefs, el.

hi, hi bedankt voor de uitleg!! Best lastig hoor die Nederlandse taal!

Ben je al druk met de kleding bezig? Wat leuk dat jij dat zelf kan maken..Ik ben zo onhandig wat dat betreft, maar mijn vriend zou het ook wel kunnen, want die heeft 2 jaar op de modevakschool gezeten en hij is bij ons ook degene die achter de naaimachine kruipt als er iets gemaak of vermaakt moet worden!! Hij kan erg goed naaien, maar ook klussen ha, ha lekker dubbelzinning!!!

Wat spannend dan he? zit je met zo`n test in je handen en je wil het aan de ene kant wel, maar beter is het om nog even te wachten denk ik! Want stel dat je wel zwanger bent, maar nog niet voldoende hormoon in je lichaam hebt,,,ben je zo teleurgesteld terwijl je misschien wel zwanger bent!!!

En nu kun je nog lekker fantaseren ja, toch!!

Suc6 met wachten el!

Liefs moi xxxx

Hoi moi, maar ik zeg ook altijd tegen de kinderen:"Je bent niet altijd met een dictee bezig. Het is veel belangrijker dat ze snappen wat je bedoelt dan dat het foutloos geschreven is."

Ik had alleen nog maar de patronen overgenomen hoor. Vond ik wel handig omdat ik toch dat blad hier had liggen. Ik ben niet echt superhandig, ik heb modevakschool (MDGO-MK) gedaan in mijn vorige leven, dus ik kan het allemaal wel. Ik heb er alleen vaak geen geduld voor. Maar ik denk dat dit wel de moeite waard is.
Ik verkeer namelijk nog steeds in een economische crisis vanwege het uitstellen van de uitspraak over de boedelverdeling van mijn vorige leven. Mijn advocaat kost ruim 200 euro per uur en dan is je maandloon zo op. Als het goed is, is er vandaag uitspraak, maar het is geloof ik al zeven keer uitgesteld (door toedoen van die kl*****k van een ex van mij) dus ik verwacht er maar niet al te veel van.

Heeft jouw vriend wat aan zijn opleiding gehad, behalve dan dat hij kleding kan (ver)maken? Alle dames die bij mij op de opleiding zaten, inclusief ikzelf, zijn heel iets anders gaan doen. Ik vond het een tamelijk zinloze opleiding, ik heb er eigenlijk alleen geleerd hoe je kleding moet maken.

Mijn echtgenoot is trouwens dakdekker en die dekt niet alleen daken. Nou, zo kan die wel weer, genoeg dubbelzinnige opmerkingen voor vandaag.

Ik heb de test al weer opgeborgen hoor (bij mij zitten ze ook in een laatje). Ik hoop dat ik het tot zondag uithou. En dat het dan nog nodig is. Traditiegetrouw krijg ik een dezer dagen bruine prut en dan is het sprookje weer over.

Is jouw ongi al over eigenlijk? Bij mij duurt het altijd maar twee dagen sinds ik gestopt ben. Vandaar die bruine prut natuurlijk van te voren.

Voor jou begint het aftellen ook toch? Maandag de uitslagen, ook best spannend! Jij ook succes met wachten (wat duren de dagen dan lang hè)!

Liefs, el.

Hoi el,

Nee, mijn vriend zit nu in de pensioenen, maar wel makkelijk dat hij ook dingen op de naaimachine kan..al moest ik er in het begin wel aan wennen hoor,,,een man achter de naaimachine!!

Mijn ongi is ook alweer voorbij hoor!! Bij mij duurt hij tegenwoordig ook maar 2 dagen, maar begint wel meteen met rood bloed! Voordat ik aan de pil ging (heel lang geleden) was ik altijd heel heftig ongi met stolsels (bleh) en al..Heftig buik en rug-pijn, maar nu valt dat allemaal wel mee,,beetje kramp onder mijn buik en dat is (gelukkig) alles!!

Heb je deze periode helemaal niet meer getempt? Ik ben er nu ook mee gestopt en het bevalt mij prima,,ook de mb wordt bijna niet meer gebruikt!! Wel zonde was toch een duur dingetje...

Wat rot voor jullie dat zoveel met je ex te doen hebben bah,,daar zit je toch niet op te wachten zeg!! Heeft hij geen leven ofzo? Ik hoop dat dat snel in orde komt voor jullie!!

De dagen duren lang, maar ik geniet wel van alle mooie en leuke dingen hoor!! Maar soms denk ik stiekem,,,,als ik zwanger ben dan pas ben ik echt helemaal gelukkig!!!

liefs moi xxxx

Hoi moi, ik heb een keer getempt, om te weten of ik mijn ei al had gehad. Verder niet. Wel lekker hoor, gewoon wakker worden en niet meteen aan kinderen denken. Dat maakt meteen ook het niet testen weer wat makkelijker.
De mb heb ik ook een keer gebruikt nog, de bewuste zondag dat alles positief was.

Mijn ex heeft wel een leven hoor. Zijn nieuwe vriendin krijgt zelfs een kindje. Ik gun het echt iedereen om een kindje te krijgen hoor, maar met dit kindje heb ik bij voorbaat al medelijden. En ik krijg nog ENORM veel geld van hem, dus hij doet er alles aan om dat steeds maar weer uit te stellen. Maar hij zal toch moeten, gemeenschap van goederen hè en hij wilde op de woonboot blijven.....

Op het toilet bij ons hangt een hele tekst die gevonden is in een kerk in Engeland. Een van de zinnen is 'geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen'.'Da's toch wel een hele mooie in onze situatie vind je niet?

Ik moet even want de makelaar komt zo met belangstellenden voor onds huis. Dan moet toch tenminste de afwas gedaan zijn hè!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan