Voor Moi

Hey Moi,

wat ben je toch en schatje! ;O) je denkt ook overal aan! Ja ik ben vorige week ongesteld geworden! en moet morgen mijn laatste tablet clomid slikken! dan moet ik maandag de 24ste naar de gyn voor een follikelecho en dan zullen we wel zien hoe of wat! ik begin het wel heel spannend te vinden hoor!

HOe is het allemaal met jou meis????? Hoe staat het er bij jou op dit moment voor???

Groetjes
Steffie

Hey Steffie,

Wat spannend voor jullie joh!! Nog last gehad van bijwerkingen of viel het wel mee!!Ik hoop dat het aan slaat!

Ik zit nu op dag 17 van mijn cycles en wij klussen er vrolijk op los! Ik weet natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong is, dus het blijft gokken, maar niet geschoten is altijd mis!! Aan het zaad kan het in ieder geval niet liggen, want dat is goed gekeurd pff dat is al een heel fijn idee!

25 mei moet ik opnieuw bloed laten prikken en word er gekeken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad, zo niet dan moet ik ook aan de clomid! Als alles goed blijkt te zijn ,moeten wij nog 4 maanden verder klussen en als ik dan nog niet zwanger ben worden wij verder onderzocht!!

Ik hoop zo dat het deze maand raak is!!Samen naar het feb-forum...dat zou toch geweldig zijn!!

Liefs moi xxx

Liefs moi xxxx

Spannend ook voor jou meis, dat zou wel heel mooi zijn naar het februari forum!! ow dat lijkt me wel heerlijk een kindje in februari krijgen (in elke maand natuurlijk) maar ferbuari dan zou lekker snel zijn!!! ow meis ik hoop zo dat we samen doorgaan!
wat ik wel heel fijn vind ik dat ik maandag een andere gyn krijg voor die echo! en 2 zien altijd meer dan 1 dus das wel fijn!

Succes meis en klus ze!!!!!

Dikke kus Steffie

Terug
Bovenaan