Hoi moi, dus je ben er nog niet vanaf. Wat een ellende zeg, ik had een zenuwontsteking en toen kreeg ik een noodvulling tot de ontsteking weg was en twee weken later een echte vulling. Dat van jou duurt dus even wat langer. Wat was het dan precies?
En, nee ik heb geen mooi setje gekocht. Leek me toch geen goed plan om bij de gyn op visite te gaan met een setje waarmee ik 's avonds mijn lief moet gaan verleiden. Dus ik trek maar gewoon een knappe 'tweede hands' aan!
Weet je wat mij zo heerlijk lijkt? Dat ik mijn buik niet meer in hoef te houden als ik zwanger ben (en ben geweest, want dan heb je toch een mooie smoes om een dikke buik te hebben). Maar we hebben ons opgegeven voor adoptie en dat geeft me toch ook een rustig gevoel. Over een jaar of drie heb ik in ieder geval één kindje!
Nou, ik hoop maar dat er niets tussen komt morgen. Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren hoor, en wat hij allemaal wil weten en van plan is enzo.
Morgenavond is ons logeetje er, dus ik ben er pas weer als ze in bed ligt denk ik. Ik hoop dat ik dan wat te melden heb!!!
Alvast welterusten, hier is het weer klusavond, dus ik ga stoppen hier.
Liefs, el.