Voor moi

Hoi el,

Ging goed hoor bij de tandarts!! Lekker weer een wortelkanaalbehandeling,,,en ditmaal zonder verdoving...maar was goed te doen hoor! Er zit nu nog een noodvulling in en over 2 weken weer terug en krijg dan een echte!! Wat een gedoe allemaal!

Hoe staat het met jou? Al zenuwachtig voor morgen! Echt héél spannend voor jullie hoor! Ik hoop dat er meteen actie ondernomen word!
Wel fijn he, dat het nu even onder de loep genomen word!

Ik kan bijna niet meer wachten hoor! Het verlangen is soms zo enorm..en mijn vriend en ik fantaseren er nu enorm op los hoe het straks zal zijn als wij een gezinnetje hebben...zo leuk!! Ik ben ook zo jarlours op al die mooie dikke buiken in die leuke zomerkledeing van nu!!! Ik wil ook!!!

Onze tijd komt echt wel!! Maar wanneer? dat is de vraag...het enige wat je kunt doen is klussen met heel veel regelmaat,,,best frustrerend allemaal he? Ik heb er (bijna) alles wel voor over!!

Hey el, als ik je niet meer "spreek" heel veel suc6 morgen!1

Heb je al een mooi setje gekocht???

Liefs moi xxxxx

Hoi moi, dus je ben er nog niet vanaf. Wat een ellende zeg, ik had een zenuwontsteking en toen kreeg ik een noodvulling tot de ontsteking weg was en twee weken later een echte vulling. Dat van jou duurt dus even wat langer. Wat was het dan precies?

En, nee ik heb geen mooi setje gekocht. Leek me toch geen goed plan om bij de gyn op visite te gaan met een setje waarmee ik 's avonds mijn lief moet gaan verleiden. Dus ik trek maar gewoon een knappe 'tweede hands' aan!

Weet je wat mij zo heerlijk lijkt? Dat ik mijn buik niet meer in hoef te houden als ik zwanger ben (en ben geweest, want dan heb je toch een mooie smoes om een dikke buik te hebben). Maar we hebben ons opgegeven voor adoptie en dat geeft me toch ook een rustig gevoel. Over een jaar of drie heb ik in ieder geval één kindje!

Nou, ik hoop maar dat er niets tussen komt morgen. Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren hoor, en wat hij allemaal wil weten en van plan is enzo.

Morgenavond is ons logeetje er, dus ik ben er pas weer als ze in bed ligt denk ik. Ik hoop dat ik dan wat te melden heb!!!

Alvast welterusten, hier is het weer klusavond, dus ik ga stoppen hier.

Liefs, el.

Hoi el,

Ik heb dat ook hoor van die buik!! Ik hou hem eigenlijk altijd in en baal vaak van die zwemband bah,,,ik ben verder helemaal niet dik alleen die buiken en die rand over mijn broek heen afschuwelijk vind ik dat!! Ik let echt wel op mijn eten (meestal dan) en probeer 1 ot 2 x in de week te sporten! Op mijn werk altijd druk in de weer en ik heb geen rijbewijs dus vaak op de fiets te vinden! Ik heb ook geen zin in een zwaar dieet, watn ik ben nou eenmaal gek op eten!! ALs ik straks zwanger ben heb ik meteen 3 maanden buikje als ik hem eindelijk eens ontspan ha, ha! Ik heb ook vaak last van een opgezette buik na mijn eten!! Maar ja, we zijn gezond hebben al verkering zijn binnekort (hoop, hoop) zwanger, dus hebben niks te zeuren, maar doe het stiekem toch maar even!!

Ik denk aan je morgen hoor!
liefs moi xxx

Terug
Bovenaan