Voor moi

Ik denk dat we allebei ongi worden hoor! Anders heb je toch heen roze afscheiding?? Volgens mij is dat gewoon het begin van de Grote Doorbraak en is het nu nog vermengd met het wit wat we normaal hebben (wit en rood is roze). Hè bah, stom onderwerp en nog een vies praatje ook! Maar ja, die borsten bij mij hè, gisteravond weer hoor. En het is een nieuwe bh (haha, van het nieuwe setje om mee naar de gyn te gaan!) en die was echt niet te klein. Nú is hij ook niet te klein, maar gisteravond dus wel. Ik heb expres dezelfde aangedaan om te kijken, ik heb hem nu ruim twee uur aan en nog geen strepen. Geen pijn ook trouwens. Pffff, ik word zo moe van mezelf, ik ga zo maar even naar de bieb om vakantieboeken te halen (dan moet ik echt mijn best doen om niet weer een zwangerschapsboek te pakken!).
Het is hier heel vies weer, bah bah en nog eens bah! Alles is bah vandaag, ik had me nog wel voorgenomen om te gaan fietsen vandaag. Nou ja, ik kan natuurlijk tussen de druppels door fietsen. Ik wacht even tot de wasmachine klaar is (dan kan ik het nog in de droger stoppen voor ik wegga, lekker degelijke huisvrouw ben ik af en toe hè) en dan ben ik weg. Werk-ze (oh ja: ik heb de hele week nog vakantie) en tot vanavond (laat want ons logeetje is er).

Liefs, el.

Ik weetn het echt niet meer hoor,,we wachten het wel af meer kunnen we niet doen! Ik hoop alleen echt niet dat het mijn ongi is,,,jij ook niet, maar weer om andere reden dan ik,,,want er is dan weer een struikelblok,,,word ook zoooo moe van mijzelf ha, ha..Je begint n.l met clomid op de 3e dag van je ongi, maar als ik nu al mijn ongi heb red ik dat never nooit meer natuurlijk heb maandag pas die date met de gyn,,,,en anders moet ik misschien weer een héle cycles afwachten voor ik met clomid kan beginnen zondeeeee ja, toch!! Als ik echt ongi word nu dan neem ik even contact op met de assistente van de gyn of zij even wil overleggen met de beste man!!

Het is inderdaad rot-weer en ik moet er straks doorheen op de fiets, bah,,mar ja pluutje op en gaan (want mijn kapsel mag niet nat worden hoor) we houden elkaar op de hoogte,,,en als we beiden ongi worden lopen we gelijk el!!

Al hoop ik het natuurlijk niet,,,dat we ongi worden bedoel ik he!!!!

Ik ben ook echt een degelijke huisvrouw hoor, heb net weer het huis van top tot teen gezogen,,,,lekker weer toch!!!

Liefs moi xxxx

hallo dames.

Wat zijn deze forums toch handig om al die kleine dingen even te melden. Voor andere mensen zou het gezeur lijken, maar voor ons heel normaal. Hier is het gelukkig nog steeds droog. Maar zal wel niet meer lang duren.

Niet te geloven hoe snel je toch 'verslaafd' hier aan raakt. Ik moet gewoon elke dag even kijken. Of zelfs vaker. Scheelt nu ook dat ik vrij heb.
Maar afwachten hoe het komt. Hoop dat het allemaal weg blijft en dat we kiki snel kunnen vergezellen.

Liefs janna Nienke

Hoi Meiden,
Ik leef zo met jullie mee en ik hoop zo dat jullie heel binnenkort goed nieuws hebben allebei. Ik ga voor jullie duimen hoor!
Ik ben vanmiddag bezig geweest met mijn persoonlijk ontwikkelingsplan en ik stapte onmiddelijk weer in mijn grootste valkuil: te veel willen! De amnderen in mijn groepje begonnen al meteen: Je moet er 3 uitkiezen en daar moet je een plan voor schrijven, anders is het veel te veel. Ik heb er toch nog een vierde in weten te smokkelen en ik heb besloten om toch nog meer voor mezelf te gaan kiezen ipv voor de rest van de wereld. Duidelijk grenzen stellen en meer genieten wordt mijn motto. Ik vind het wel fijn dat een aantal collega's hier zo nauw bij betrokken zijn, want die kunnen me dan ook helpen op het moment dat ik de fout weer in dreig te gaan. Zo had ik in eerste instantie gezegd dat ik het eerste half jaar wel een stagiaire wilde, maar oiv mijn collega's heb ik toch voor geen stagiaire gekozen. Moeilijk omdat hardop te zeggen, maar dat de periode waarin ze komen tot half ferbruari liep gaf de doorslag: als alles goed gaat kan ik zo iemand datn sowieso 1 1/2 maand niet begeleiden.
Mijn vriend is op schoolkamp (erg gezellig, ze gaan vanavond de 1e twee kinderen al naar huis sturen vanwege wangedrag) dus ik praat het hier maar even van me af!
Tot later, liefs Kiki

Hoi Kiki, goed nieuws voor alledrie bedoel je toch hè??
Jeee, da's ook wat, aan je PLOP werken als er hele andere dingen veeeeeel belangrijker zijn!
Wat zitten er veel schooljuffen op het februariforum! Misschien wel volgende week nog twee. Ik verwacht eigenlijk dat het roze wel weer rood zal worden, maar stiekem hoop ik van niet. Had Marijke niet ook roze afscheiding??

Waar zit je vriend? Hebben ze het wel droog gehouden vandaag? Zal voor hem ook niet leuk zijn om jou alleen te laten nu. Gelukkig ben je bij ons niet alleen!

Liefs, el.

Natuurlijk bedoel ik jullie drie, maar voor Janna Nienke had ik al een duim-berichtje achtergelaten op het zwanger worden forum.
Mijn vriend is naar Amerongen en ze hebben veel regen gehad vandaag, morgen wordt het gelukkig wat beter weer. Het was inderdaad wel moeilijk om afscheid te nemen vanochtend, maar op zich vind ik het niet zo erg om eens 2 avonden alleen te zijn. Lastig inderdaad je mond dicht houden over zulke grote plannen. Moest elke keer mijn lippen op elkaar klemmen. Het febrforum zit inderdaad nu al stikvol juffen, wel grappig. De scholen krijgen een groot probleem in febr. volgens mij...
Je hoort inderdaad wel van roze afscheiding rond de innesteling, ik hoop dat het zo is! En die ongipijn van Janna Nienke, die heb en had ik ook vanaf de bevruchting. Spannend hoor!

Meiden ik blijf aan jullie denken en ik zal al mijn positieve gedachtes naar jullie toesturen
Liefs Kiki

Terug
Bovenaan