Voor Moi

Hoi Moi, hoe is het ermee? Hou je het wachten nog even vol? Vreselijk zo'n kraamvisite als je zelf zo graag terug wil naar de gyn voor de volgende stap. Je kan in ieder geval wel even lekker tuttelen...
Liefs Kiki

Hoi Kiki,

Ja, daar is ze weer,,,lekker laat!! Morgen weer om 7.00 beginnen, maar een half dagje, dus dat is wel te doen! Wat een lief kindje joh! Echt een moppie, wel eng met vasthouden alles is nog zooo slap,, ik krijg de kindjes pas met 3 maanden op de groep, dan zijn ze toch een stuk groter!! En die meiden,,,ooo dat staat je goed zo`n kleintje,,,ze moesten eens weten!!

Het wachten gaat eigenlijk wel goed, de dagen gaan snel voorbij heb iedere avond wat!! Morgen lekker uit eten en voor je het weet is het maandag! Ik hoop dat ik dan wat wijzer word en dat wij straks ook voor het eggie kunnen, want voor mijn gevoel hebben wij nog geen eerlijke kans gehad zo zonder eisprong!

Ik vind het nu voor el ook heel spannend worden hoor!!

Ben blij voor je hoor kiki!!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi.

Altijd weer leuk die kleine hummeltjes. Ik heb ook ooit op een kinderopvang stage gelopen. Ik dacht dat ik het niets zou vinden, maar ik vond het super. Zat op de babygroep van 0- 2 jaar.

Zo krijg je de dagen ook sneller om,als je wat te doen hebt. Ik hoop voor je dat je maandag inderdaad iets wijzer wordt. Kan me voorstellen dat het voelt dat je geen eerlijke kans krijgt. Dat je dan wel gewoon ongesteld wordt? Nooit geweten. Zo leren we weer heel wat bij. Nog veel plezier dit weekend en zal aan je denken maandag.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Ik wist het inderdaad ook niet hoor, dat je gewoon ongi kon worden zonder eisprong!! Je vraagt je af,,,waar komt dat bloed dan vandaan? Dat is weer een goede vraag voor maandag!

Ik vind het echt het mooiste werk wat er bestaat,,,werken op een kinderdagverblijf!! Ik werk voornamelijk op de verticale groep,,deze biedt opvang voor kinder van 0-4 jaar,,,alle leeftijden dus!! Erg leuk, maar natuurlijk soms ook vermoeiend hoor, want ze zijn natuurlijk niet altijd lief en vrolijk!!

Wat doe jij voor werk??

Liefs moi xxx

Hoi Moi

Nog niet gelezen dat ik net zo als velen en als el en kiki een juf ben. Geeft niet hoor. Ik onthou ook niet alles. Ik heb groep 1/2. Heel erg leuk en soms ook erg ontroerend. Heb daarvoor twee jaar groep 5/6 gehad. Ook heel leuk, maar heel anders. heb liever de kleintjes.

Nou ben wel benieuwd wat hun antwoord op jou vraag is. Laat je het me even weten. Wat gaan ze maandag nu precies met je doen? Heb veel van je verhalen wel gelezen, maar de puzzel is nog niet helemaal gelegd.

Liefs Janna Nienke

Hoi,

O, ja jij bent ook een juf!! Leuk joh,,we doen allemaal wat met kinderen!!! Nog nog een kindje van onszelf en ons geluk is compleet!!

Ik weet eigenlijk niet wat er maandag gaat gebeuren, ik doe maar een knappe slip aan, want volgens mij gaat hij de boel van binnen bekijken! Ik denk dat hij een inwendige echo gaat maken om te kijken of er iets van binnen verstopt zit en ik daarom geen eisprong heb..we zullen zien, wel spannend allemaal! Als ik lichamelijk verder goed gekeurd ben krijg ik zeer waarschijnlijk clomid om een eisprong op te wekken,,,dus dan word het klussen geblazen,,gelukkig hebben we al goed kunnen oefenen!! Het zaad van mijn vriend is ook top, dus het moet helemaal goed komen toch??

Als je nog vragen heb hoor ik het wel!! Al weet ik zelf ook niet alles hoor, heb ontzettend veel bijgeleerd in de afgelopen maanden!!

Wat ik ook heel bijzonder vind, is dat je zo met de andere meiden mee kunt leven terwijl je ze niet eens kent!! Ik hoop voor iedereen dat onze dromen en wensen binnekort in vervulling gaan!!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan