Voor Moi

Hoi meissie...

Hoe is het met jou? Ik las dat je wrsch geen eisprong hebt kl*ten of niet! Gaat het wel goed met je????
Kun je nog een beetje moed houden?

Ik wil je in iedergeval heel graag moed geven en toch ook wel een beetje sterkte wensen want dat ben je geloof ik wel een beetje nodig... (of zie ik dat verkeerd)..

Ik hoop zo voor je dat alles gauw goed komt. Dat je een super middel krijgt en dat er super de grote mega goede vruchtbare eitjes komen. En dat je heel gauw met een dikke toeter trots rond mag stappen. Ik gun het je echt van harte.

In iedergeval ga ik me suf lopen duimen voor je net zo lang totdat ik niet meer weet welke kant ze op moeten.

Kuzy Bibi

Hey Bibi,

Wat leuk dat je ff komt buurten!! Ik las dat jij vanmorgen een vage test had...super-spannend dus!! Ik zou zeggen een streep is een streep, maar ik kan mij voorstellen dat je eerst een vette + wilt voordat je overtuigd bent!! Morgen weer testen toch? Als het goed is maakt je lichaam iedere dag weer wat meer hormoon aan, dus wie weet een duidelijkere test morgen!! Ik ga ook voor jou ontzettend hard duimen hoor!!

Bij mij is het ook allemaal erg onduidelijk! Na de eerste kuur clomid zag ik duidelijk een aanhoudende temp stijging en nu na de 2e kuur blijft het een beetje gokken!! Mijn temp schommeld enorm en gaat van hoog naar laag en weer terug!! Maar op cycles dag 21 is hij omhoog gegaan en redelijk hoog gebleven. Vandaag cd 25 en 36.9, dus het kan zijn dat ik op dag 21 een eisprong heb gehad al geloof ik er niet erg in, maar de tijd zal het leren! 30 juli ga ik naar een fertiliteitsarts en dat vind ik wel een fijn idee!!

Verder zijn we druk bezig met grote plannen voor ons huisje! Er komt een natuurstenenvloer (marmer) en nieuwe meubels, word hopelijk erg mooi!!

Nou, meissie, ik hoop het zooo voor jullie!!

Succes, liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan