Voor Molly

Hoi Molly,

Sorry dat ik nu pas een berichtje achterlaat Moet nog maar een paar daagies wachten op internet thuis!!
Wat jammer dat je ongi toch nog gearriveerd is. Die dag voel ik me altijd klote; weer niks... Ik zit nu alweer op dag 11 van ronde 21 en vind het nu wel een beetje genoeg geweest. Begin het een beetje zat te worden. Misschien kan de gyn wel wat vaart er achter zetten. Ik hoop het zo ik word gek van dat wachten. Maar ja genoeg gal gespuwd. We gaan met nieuwe moed deze ronde tegemoet! Ooit gaat het lukken voor ons allemaal hier!

Veel liefs Claudy

Maakt niet uit dat je wat later reageerd het is al leuk dat je het doet!
Inmiddels ben ik weer over de teleurstelling heen, donderdag weer naar de gyn ben benieuwd wat we te horen krijgen. We weten in ieder geval al dat het zaad van mijn man erg slecht is. Is er bij jullie een oorzaak waardoor het langer duurt. Je loopt al wel bij de gyn!
Enne... af en toe je gal spuwen is goed hoor.
Meid ik denk dat je op je werk zit dus werkze enne de groetjes...!

Liefs Molly.

Ja ik zit op mijn werk en ga nu lekker naar huis.
Ik ben voor de eerste keer op 24 april naar de gyn geweest. Ze hebben nu net onderzoek gedaan : bloed bij ons allebei, uitstrijkje bij mij + chlamydia
En ook Zaad getest van mijn vriend. Dus over twee weekjes de uitslagen en kijken wat de gyn van plan is....

BEdankt alvast voor je steun dat is echt lekker he? zo met lotgenootjes.

Fijne avond nog en groetjes.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan