voor monique2 en alle andere meiden

Hey Monique,

Hoe staat het ermee? Lang niks van je gelezen?? Is je NOD nou al in aantocht?? En hoe staat het met de md..Volgens mij zijn we genepr hoor!! Ik had vorige week 3 dagen duidelijk varenstructuur, maar tot op heden geen eisprong gehad hoor!! Mijn temp was vanmorgen (dag 39) nog 36.1 brrrr

Ik heb gister de ha gebeld en heb nu een afspraak met de gyn voor 19 April!! echt snel he? Ben helemaal opgelucht dat ik die stap heb genomen!!Ben nu toch al bijna een jaar gestopt met de pil en mijn cycles is nog steeds heel lang en heel onregelmatig!!

Wel spannend allemaal hoor..weet totaal niet wat ik moet verwachten!
 
Hoi Moi en Monique.
Bij mij werkt hij volgens mij wel hoor! Dat is dan tenminste iets. Als ik nou dan ook eindelijk maar eens een keertje zwanger word!
Moi, jij hebt toch ook aan niemand verteld dat je probeert zwanger te worden? Hoe regel jij dat dan met dat bezoek aan de gyn, of werk je niet alle dagen? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar ik zit inmiddels in ronde 11 en ben wel vrij regelmatig ongesteld. Dus als ik nou weer niet zwanger ben,dan moest ik toch ook maar eens naar de dokter. Maar ik weet niet hoe ik dat op mijn werk moet doen. Mocht jij zelf bepalen wanneer je bij die gyn langsgaat, of werd er gewoon een afspraak neergezet?

En ja hoor, alweer een hele lap tekst. Gelukkig begrijpen we elkaar met ons 'stiekeme gedoe'
Groetjes, el.
 
Hoi El,

Ik hoop voor jou dat hij goed werk afleverd hoor!! Spannend he!!

Ik heb een dienst omgeruild met een collega en gezegd dat ik een afspraak in het ziekenhuis had en zei vroeg verder gelukkig niets. Maar er zijn wel een aantal collega's die weten dat ik problemen met mijn cycles heb, maar weten niet dat wij bezig zijn voor een kindje!! Ik doe altijd net of wij eerst nog andere plannen hebben als het gevraagd wordt, maar dat ik zat was van die hormonen! Niemand vindt het raar of vraagt door gelukkig...Ik ga ook niet iets verzinnen, want ik zal waarschijnlijk wel meer bezoekjes bij de gyn moeten afleggen voor onderzoeken en als ik nu wat verzin moet je zo gaan liegen vind ik. Dus zo laat ik het een beetje in het midden!

Ik vind het wel super spannend hoor!! Mijn moeder was op haar 39e al in de overgang en dat spookt toch zo nu en dan door mijn hoofd!!Ik ben nu bijna 30..Maar ik ga vol goede moed heen hoor!!Ben blij dat er nu even naar gekeken wordt!

Ik belde de assistent van de gyn en zij vroeg of ik nog voordeur had man/vrouw pittig toch...Mij maakt het niks uit hoor als ik maar niet zo lang hoef te wachten!!Ik ben toch vrij snel aan de beurt moet ik zeggen..had ik echt niet verwacht!!

Als ik jou was zou ik als je deze ronde niet zwanger bent (hoop het natuurlijk van harte) ook eens met je ha gaan babbelen..die van mij is echt tof (man) en vol begrip!!Het heeft mij een stuk rustiger gemaakt hoor!

Nou meissie ook ik heb weer een hele lap tekst geschreven heerlijk hoor!!!!

Liefs moi
 
o, ja wilde ik nog even aan je vragen..weet jou (schoon) moeder het dat jullie bezig zijn? Die van ons niet en soms voel ik mij dan wel schuldig, maar wil het toch nog even voor ons tweetjes houden!!

Weltrusten
 
Hoi Moi,
Nee hoor, ik heb het echt niemand verteld, dus ook mijn (schoon)ouders weten van niets. Ik voel me er niet schuldig onder. Moet je voorstellen dat ik vorig jaar verteld had dat we een kindje willen!! Hadden ze zich nu al bijna een jaar lang voor niets zitten te verheugen. Ik zeg het wel als het zover is, maar dat gesprek heb ik al 100x in gedachten gevoerd natuurlijk!
Op de een of andere manier voelt het ook als een afgang dat ik niet maar niet zwanger word. Slaat nergens op natuurlijk, maar ook daarom wil ik liever dat niemand het weet.
Ik neem je goede raad aan voor wat betreft het bezoek aan de ha. Ik ga hoe dan ook op 19 april naar hem toe. Ik hoop uiteraard omdat ik dan zwanger ben, maar mocht dat niet zo zijn dan maar om de medische mallemolen in te stappen. Op mijn werk kan ik niet zo gemakkelijk vrij krijgen, ik ben juf. Dan willen ook meteen 25 kinderen weten waarom je er niet bent!
Hahaha, de 19e ben ik toch vrij, we kunnen ook samen naar jouw gyn, sla ik gewoon een stapje over!

Maaaaaaaar: er kan bij ons allebei natuurlijk ook een wondertje gebeuren in de tussentijd! Ik hoop het zo!

Liefs, el.
 
Hey meiden,

Ik heb soms ook wel mijn bedenkingen bij de MB.
Als ik naar mijn temp. lijstje kijk moet ik dit weekend mijn nod hebben.
Maar het loopt allemaal een beetje vreemd.
4 dagen na de eisprong had ik tijdens vrijen bloedverlies, dit is nu 1 week geleden.
De rest van de week had ik steeds een heel klein beetje d.bruine afscheiding met soms een spiekje vers bloed.
Vandaag nog niets gezien.
Het was ook steeds heel erg weinig.
Als het deze week weer begint bel ik ma-dag de dokter, heb vorig jaar n.l een BBZ gehad en wil dit uitsluiten.
Maar , misschien ben ik wel zwanger en is het een innestelingsbloedinkje .
Afwachten dus!
Meiden, juliie heel veel suc6!

Liefs, Monique2
 
Hoi meiden, vervelend dat het bij jullie allemaal zo onduidelijk verloopt. Voel me dan wel een beetje schuldig... maar stiekem hoop ik gewoon dat het alsnog werkt voor jullie!!

liefs, Maria2
 
Terug
Bovenaan