Voor Monique2 / Maybe baby

Hoi Monique2,

Is de Varentest hetzelfde als de maybe baby? Ik las nl. net op het zwanger worden forum weer een succes verhaal hierover van Anke2. Ik denk dat ik dat ook maar ga aanschaffen. Weet jij hoe ik dat kan doen?

Kus F.

Heeeee frederique,

De varentest is inderdaad hetzelfde als de maybe-baby.
ik hem hem via internet besteld, op de babysite.
Welke site weet ik niet precies meer, maar als je rond surft kom je hem wel tegen.
Ik vind de test-staafjes testen nogal duur.
Deze is 24,95 en is steeds weer te gebrijken.
Ik gebruik hem wel de hele cyclus door om meer inzicht te krijgen.
Op dezelfde site zijn ook zwangerschapstesten te koop.
deze zijn 3 voor 5 euro, scheelt nogal.
Maar bevallen mij prima!
Je moet alleen eerst wel het geld overmaken en dan krijg je het thuisgestuurd.

Heb jij ook zo,n sterk gevoel weer snel zwanger te zijn?
Gek is dat, maar het voelt heel sterk.
Hoe is het met je ongi?
Ik hoor het wel.

Als je meer wilt weten over "DE" test dan hoor ik het wel!

Knuf, Monique2

Hoi meis,

Grappig dat je het zegt.. Ik voel me inderdaad alweer erg zwanger MAAR ik brand mijn vingers niet meer aan dat gevoel. Zo'n 2 a 3 weken na mijn miskraam was ik ervan overtuigd dat ik alweer zwanger was. Ik had echt ALLE kwaaltjes die je maar kunt hebben als je zwanger bent maar dit bleek toch niet zo te zijn. Dinsdag heb ik nog een test gedaan en deze was ook weer negatief. Ik heb nu weer veel last van steken in mijn onderbuik en ik heb last van vochtafscheiding, iets wat ik alleen had toen ik zwanger was. Ik heb alleen wel geleerd van de vorige keer en ik maak me nu niet gek met de gedachte dat ik misschien wel zwanger ben. Uiteraard schiet het wel eens door mijn hoofd maar ik verban die gedachte al snel! Ik heb vandaag wel weer 2 zwangerschapstesten van het etos huismerk gekocht. Als ik zondag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer even een test. Ik baal dat ik na 6 weken nog steeds niet ongesteld ben! Ik hoop dat ik snel mijn cyclus weer op gang heb want ik wil zooooo graag weer zwanger worden Monique. Ik lees in je stukje dat jij hetzelfde hebt als ik... dat je verlangen naar een kind groter dan ooit is. Ik hoop zo dat we binnenkort weer zwanger zijn!! Hoe lang is jouw miskraam nu geleden? Drie weken?
Hoe voel jij je nu?

Bedankt voor je info over de maybe baby, ik ga 'm zeker aanschaffen als de Clear Blue staafjes op zijn (dat is inderdaad een dure grap!!).

Kus F.

Terug
Bovenaan