Voor Monique2

Lieve Monique, van harte gefeliciteerd met het grote kleine wonder in je buik!!!
Ik lees net je reactie op een berichtje van een van de meiden en wil je een brutale vraag stellen. Je schreef dat je op de vierde dag na je ei bruine afscheiding had, gedurende een week. Ik heb dat nu ook, vanaf de vierde dag na m'n ei (inmiddels vier dagen). Het is niet constant, niet veel en een beetje roze/bruin. Lijkt dat op wat jij had, of haal ik me weer wat in mijn hoofd?
Liefs, el.

Hey El,

Helemaal geen brutale vraag hoor!
Daar zijn we met z,n allen voor toch?
Ik had het ook een klein beetje voornamelijk met afvegen en soms een heel klein beetje in een inlegkruisje.
Hel soms zar er een klein stipje\sliertje vers bloed bij.
Het heeft bij mij toch nog zo,n 6 a 7 dagen geduurd.
Het was wat donkerbruin en soms weer wat lichter.
Op de 6e dag zat er een klein vliesje stolseltje bij.
Ik ben nog even bang geweest dat dat het vruchtje zou zijn, maar anders had ik zondag ook niet positief getest denk ik dan maar weer.
Oh, ja het is op die 4 e dag eerst begonnen mer vers bloed tijdens het klussen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en zal voor je duimen dat het bij jouw ook raak is!
Bedankt voor je felicitatie!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,dank voor je reactie.
Wat jij schrijft is wel herkenbaar hoor! Bij mij begon het op de vierde dag na de eisprong na harde ontlasting (mijn darmen lijken ook een beetje in de war).Ik ben blij dat ik er met de dames op het forum even over kan 'babbelen' want mijn vriend vindt het zo spannend allemaal dat hij er niets meer over horen wil ("El, je roept me maar als je weeën hebt")
Nou, ik ga me er maar niet al te erg op focussen,vorige maand had ik ineens allemaal adertjes op mijn borsten, die zijn tot op de dag van vandaag niet weg, maar ik werd wel ongesteld. Nog zeven daagjes,danhoop ikop meer zekerheid.
Ik hoor graag nog eens hoe het met je gaat, ook al zit je nu vast liever op het forum 'aan de plezierige kant'.
Liefs, el.

Terug
Bovenaan