Voor Monique2

Ha die Monique,
Eigenlijk kon wat betreft de timing qua het voetbalgebeuren alles niet beter bij ons...de eerste drie maanden mocht ik gewoon doorsporten en nu de zomerstop er bijna aan komt zit ik zowat op de drie maanden...wanneer wij het willen vertellen: op de verenigingsdag, zit ik op bijna 11 weken. Moet toch kunnen lijkt ons.

Heb het de laatste wedstrijden wel een beetje vernomen hoor, had lang niet zoveel energie meer als voorheen...hoop niet dat het team er teveel van gemerkt heeft. Welk niveau speel (de) jij? Wij zitten in de 3e klasse en draaien daar bovenin mee. We hebben afgelopen weekend mee gedaan om de districtsbeker en zijn 4e geworden!

Mijn trainer zal straks wel niet zo blij zijn met het nieuws haha...maar eigenlijk wil ik toch kijken of ik na de winterstop weer kan gaan beginnen, vind het nog te leuk om er mee te stoppen. Wat ga jij doen?

Groetjes Marianne
 
Hoi Marianne,

De eerste paar wedstrijden na de winterstop had ik mezelf telefonisch afgemeld bij de trainer. Zoiets wilde ik toch liever persoonlijk vertellen. Worden de wedstrijden vanwege het weer afgelast. Ik was bijna door m'n smoesjes heen. De 3de wedstrijd ging gelukkig toch door. Niemand snapte waarom ik niet meedeed. Tot het rust was en ik aan iedereen vertelde dat ik zwanger was. Ze vonden het allemaal geweldig. Alleen jammer dat ik nu niet meer doorspeelde. Ik heb er bewust voor gekozen om volledig te stoppen  met voetballen zodra ik wist dat ik zwanger was. Ik wilde geen enkel risico nemen, het risico is klein, maar toch......

Daarna ben ik iedere week gaan kijken en hem mijn team volop aangemoedigd. Wij spelen in de 5de klasse. Vorig seizoen (2003-2004)  zijn we op de derde plaats geeindigd, maar doordat er enkele stopten en we er enkele nieuwe bijkregen zijn we dit seizoen op de 7de plaats geeindigd.

Ik heb ze al verteld dat ik volledig stop met voetbal. Ik vind het een hele moeilijke beslissing, maar mijn man voetbalt ook dus moeten er keuzes gemaakt worden.

Jammer, maar ik blijf een fanatieke supporter!!

Groetjes Monique
 
Hoi hoi,

Ik hoop ook dat mijn teamgenoten zo enthousiast gaan reageren, maar dat zal vast wel. Ik ga volgende week woensdag voor mijn tweede echo, als dan alles goed blijkt dan over leg ik 's avonds met de trainer of hij er voor kan zorgen dat op onze verenigingsdag (slotdag) de groep nog even bij lekaar kan krijgen en dan wil ik het bekend maken. (die zaterdag erop)  Mijn hoop is nu om na de bevalling wel weer te spelen, maar of dat daadwerkelijk gaat lukken is ook nog maar de vraag hoor, mijn vriend voetbalt ook, dus ook dat wordt plannen. Al heeft mijn zusje aangegeven wel heel graag tijdens de wedstrijd de verantwoordelijkheid voor de kleine op zich te willen nemen hihi...we zien wel. Gelukkig hoef ik die keuze nu nog niet te maken.

Ik kan me jouw keuze goed voorstellen, jammer, maar ze zullen vast een goede supporter aan je hebben haha.

Groetjes Marianne
 
Terug
Bovenaan